Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمد معماریان روز شنبه در بازدید خبری یاوران سلامت استان سمنان از مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر این استان به خبرنگاران ابراز داشت: هزینه ساخت این بخش بیمارستان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی کاهش بار ترافیکی، ارتقای خدمات بهداشتی و افزایش رضایت مراجعه‌کنندگان را از مهمترین اهداف افتتاح بخش ویژه بیمارستان کوثر عنوان و بیان کرد: بخش مذکور به ۱۶ تخت مجهز است و افراد با بیماری‌های مختلف مانند مغز و اعصاب، ارتوپدی، داخلی و چشم می‌توانند از خدمات این بخش بهره‌گیری کرده و محدود به بیماران خاصی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ضرورت کاهش هزینه‌های بیماران اشاره و بیان کرد: انعقاد قراردادهای مختلف با سازمان‌های بیمه‌گر از جمله اقداماتی است که بار مالی بیماران را کاهش می‌دهد.

مرگ و میر در بیمارستان کوثر سمنان پایین‌تر از میانگین کشور است

مدیر داخلی بیمارستان کوثر نیز در این بازدید با بیان اینکه میانگین مرگ و میر بیمارستانی در کشور سه درصد است، گفت: این میزان در بیمارستان کوثر سمنان ۱.۲۳ درصد است.

محمد تقی فتحعیان از مراجعه ۹۸ هزار و ۸۶۹  نفر به این بیمارستان در سال ۹۷ خبرداد و افزود: سال گذشته ۱۵ هزار و ۶۸۶  بیمار خدمات بستری و ۳۷ هزار و ۴۳۲ بیمار خدمات سرپایی از بیمارستان کوثر دریافت کردند.

وی از فوت ۵۷۱ بیمار در داخل این بیمارستان خبر داد و بیان کرد: ۷۰ درصد متوفیان در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر بیمارستان بالای ۶۵ سال سن داشته‌اند اما میزان مرگ و میر در این بیمارستان پایین‌تر از میانگین کشوری است.

طرح ساخت مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر در آبان ۱۳۸۵ در پی سفر پر برکت مقام معظم رهبری به استان سمنان مورد تایید و تصویب قرار گرفت و در زمینی به مساحت ۳۲ هکتار و با زیربنای ۲۵ هزار متر مربع توسط دستگاه اجرایی وزارت راه و شهرسازی (سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی) در همان سال عملیات ساخت آن آغاز شد.

دانشگاه علوم پزشکی سمنان در حال حاضر هشت دانشکده ، ۶ بیمارستان و مراکز درمانی و آموزشی در شهرستان های سمنان، دامغان، گرمسار، مهدیشهر، سرخه و آرادان را زیر پوشش دارد.

برچسب‌ها سمنان مرگ و میر بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان مرگ و میر بهداشت و سلامت سمنان مرگ و میر بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۵۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده

ایسنا/همدان فرماندار رزن از افتتاح و بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان این شهرستان در سال آینده خبر داد.

علی‌اصغر غفاری‌آثار در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: عملیات عمرانی و ساختمانی این کارخانه به اتمام رسیده و با پیشرفت فیزیکی ۵۲ درصدی خط دوم این کارخانه در حال ساخت، نصب و راه‌اندازی ماشین‌آلات است.

وی با بیان اینکه براساس پیش‌بینی تا سال آینده استارت کوره خط دوم کارخانه خواهد خورد، تصریح کرد: ۹۸ درصد قطعات و ماشین‌آلات این کارخانه ساخت کشور است و با راه‌اندازی خط دوم این کارخانه ۲۰۰ نفر نیروی کار متخصص بکارگیری خواهند شد.

غفاری‌آثار خاطرنشان کرد: به دنبال حمایت از واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی بوده و هستیم و تلاشمان رفع مشکلات سرمایه‌گذاران به منظور توسعه شهرستان است و انتظار است در جذب و بکارگیری کارگران و پرسنل از نیروهای بومی شهرستان استفاده شود.

وی مطرح کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان تسهیلات اعطایی خوبی برای بنگاه‌های اقتصادی تعریف شد اما متأسفانه برخی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات کوتاهی کرده‌اند که هماهنگی نماینده منتخب پیگیر پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی شهرستان هستیم ضمن اینکه جذب ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات جدید بانکی را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد