Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد امام، مدیرعامل بنیاد باران درباره خبرهای منتشر شده از جلسه رئیس دولت اصلاحات، رئیس‌جمهوری و حجت‌الاسلام ناطق نوری به ایرناپلاس می‌گوید: متن‌هایی که در فضای مجازی درباره این جلسه منتشر شده کذب محض است و مطلقا مطالبی که به آقای خاتمی نسبت دادند، حقیقت ندارد.

امام در ادامه بیان می‌کند: آقای خاتمی با آقای روحانی دیدار داشتند اما این دیدار ارتباطی با موضوعات اخیر نداشته‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درواقع این جلسه، دیداری برای صرف شام بوده که از قبل هم این دیدارها اتفاق می‌افتاده‌است.

مدیرعامل بنیاد باران درباره حضور ناطق نوری در این جلسه، توضیح می‌دهد: معمولا افرادی که نامبرده می‌شود، در جلسات حضور دارند اما من دقیق مطلع نیستم که در جلسه آن شب، چه کسانی حضور داشته یا نداشته‌اند.

مدیرعامل بنیاد باران در انتها خاطرنشان می‌کند: این جلسه بوده‌است اما محتوا و مطالبی که به آقای خاتمی در این جلسه در فضای مجازی گفته شده صحت ندارد. درواقع سناریوسازانی نشسته‌اند و اتفاقات اخیر و انتخابات پیش رو را به این دیدار گره زدند که این مسایل تکذیب می‌شود. هرچند منوال به این شکل نبوده که جلسه و دیداری بین این افراد وجود نداشته باشد و اصل دیدار اهمیتی ندارد، محتوای آن حایز اهمیت است که صحت ندارد.

روز گذشته در فضای مجازی خبرهایی درباره دیدار حسن روحانی، رئیس‌جمهوری و رییس دولت اصلاحات در کاخ سعدآباد منتشر شد که گفته می‌شد حسن روحانی در جلسه با حضور رئیس دولت اصلاحات، حسن خمینی و ناطق نوری گفته نامزدهای رد شده جایی برای دفاع ندارند چون عمدتا مسایل مالی و پرونده دارند. این درحالی است که دفتر ناطق نوری دیدار خبر دیدارهای انتخاباتی وی با برخی شخصیت‌ها را تکذیب کرد.

همچنین حسام‌الدین آشنا، مشاور رسانه‌ای رییس جمهوری در همین‌باره در صفحه توییتری خود نوشت:« آقایان در ذهنشان برای رئیس جمهور جلسه انتخاباتی طراحی‌می‌کنند. مکان را هم تعیین می‌کنند. شرکت‌کنندگان را هم مشخص می‌کنند. روز و ساعت را هم اعلام می‌کنند. دستور جلسه را هم تهیه می‌کنند. در پایان صورت مذاکرات را هم منتشر می‌کنند. آفرین به این همه خلاقیت!»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۵۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سید محمدرضا هاشمی در جلسه شورای برنامه ریزی  با بیان اینکه در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان ۷۴ میلیارد تومان اعتبار  جذب شد افزود: امیدآفرینی و جلب اعتماد مردم باید در برنامه کاری مسئولان قرار گیرد.

وی همچنین تاکید کرد : باتوجه به اینکه  سمنان یکی از استان‌های خشک و کم آب کشور است ضروری است کشت محصولات گلخانه ای توسعه یابد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان هم گفت: بمنظور کنترل و مهار تورم ، پارسال ۲۷۲ تن گوشت منجمد. ۵۲۴ تن گوشت مرغ منجمد. ۷ هزار و ۹۲۲ تن شکر و  یک هزارو ۴۵۰ تن برنج وارداتی در استان توزیع شد.
وی گفت: در همین مدت بمنظور کنترل تورم ۸۰ هزارتن گندم خوراکی و بذری. بیش از ۵ هزارتن جو. چهار صدو ۷۸ تن کلزا خریداری شد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: همچنین به همین منظور سال گذشته بیش از ۵۳ هزار مورد بازرسی و نظارت در بخش‌های مختلف عرضه و توزیع کالا‌ها در استان صورت گرفت.
تعیین کاربری زمین برای احداث مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی کیلومتر ۴۰ محور میامی - شاهرود و همچنین کیلومتر ۲۷ محور میامی - سبزوار از جمله مواردی بود که در این جلسه تصویب شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • استمرارروند کاهشی تورم، رشدنقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و است
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!