Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@23:22:49 GMT

14 بهمن، آغاز دهمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۵۸۷۸

14 بهمن، آغاز دهمین جشنواره فیلم فجر در اصفهان

مدیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان گفت: دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان با حضور مسئولان استانی و کشوری 14 بهمن ماه در سالن اصلی پردیس سینمای سیتی سنتر به طور رسمی آغاز می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از صاحب نیوز؛ رضا دهقانی بیان کرد: افتتاحیه معنوی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر 13 بهمن ماه در گلستان شهدای اصفهان همراه با تجدید میثاق هنرمندان با شهدا وآرمان های امام(ره) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استان اصفهان از معدود استان‌هایی است که به طور رسمی آیین افتتاحیه خواهد داشت، ادامه داد: آیین رسمی افتتاحیه دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان با حضور مسئولان استانی و کشوری 14 بهمن ماه در سالن اصلی پردیس سینمای سیتی سنتر برگزار شده و دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان به طور رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد.

مدیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان گفت: در آیین افتتاحیه سه بزرگداشت از سینماگران استان اصفهان را برگزار خواهیم کرد و از تلاش‌های آنها در عرصه هنر سینما قدردانی خواهد شد. همچنین به عنوان عضو کوچکی از بخش هنری ایران اسلامی در حوزه سینما، به شایستگی تقدیری از خانواده شهید عبدالرسول زرین در آستانه چهل و یک سالگی انقلاب اسلامی خواهیم داشت.

دهقانی با اشاره به ویژگی جشنواره فیلم فجر امسال نسبت سال های گذشته گفت: اهدای جایزه مقاومت یکی از بخش های ویژه ای که به مناسبت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان به یکی از هنرمندانی که در عرصه مقاومت فعالیت قابل ملاحظه‌ای داشته است، تعلق می‌گیرد.

او افزود: امسال به کمک بخش خصوصی و رایزنی های انجام گرفته با اتحادیه تهیه کنندگان، شاهد اکران 22 فیلم در بخش سودای سیمرغ در دهمین جشنواره فیلم فجر استان اصفهان خواهیم بود.

دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان از 15 الی 21 بهمن ماه در دو پردیس سینمایی ساحل و سیتی سنتر برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۵۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد

 شامگاه چهارشنبه اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» با موضوع «انتخاب اصلح، مشارکت حداکثری، حماسه حضور» در مرکز لرستان برگزار شد.

این جشنواره رسانه‌ای با حضور «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و اصحاب رسانه در تالار ماه حوزه هنری لرستان برگزار شد.

«رضوان پاک منش» در بخش کلیپ و ویدئو به‌عنوان برگزیده این جشنواره معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • برپایی نخستین جشنواره غذای سنتی در شهر مریانج
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • تور سراسری تصویر ایران آغاز شد
  • مریل استریپ نخل طلای افتخاری جشنواره کن را دریافت می‌کند
  • ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر آغاز شد
  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی
  • آغاز جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر + تصویر
  • یادمان دهمین سالروز کوچ قلندر موسیقی ایران در گرگان برگزار شد