Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مفخمی شهرستانی از كشف۳ ميليارد و ۶۴۱ ميليون ريال كالاي قاچاق و دستگيري ۴۰۰ سارق و خرده فروش مواد مخدر در طرح «ظفر۵» در اراك خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار «حسن مفخمي شهرستاني» امروز شنبه (5 بهمن)  در حاشيه برگزاري نمايشگاه دستاوردهاي طرح ظفر 5 که در میدان شهدای اراک برگزار شد، با اشاره به اجرای این طرح در جمع خبرنگاران گفت: از مهم ترين برنامه ريزي هاي عملياتي پليس استان پيگيري گزارش ها، مطالبات و درخواست هاي شهروندان در ارتقاء‌ امنيت اجتماعي و برخورد با ناهنجاري هاي اجتماعي بوده كه اين مهم در قالب طرح هاي عملياتي مختلف در دستور كار پليس استان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامي استان مرکزی با اشاره به پنجمين مرحله از طرح ظفر در شهر اراك افزود: در اجراي اين طرح 3 ميليارد و 641 ميليون ريال انواع كالاي قاچاق كشف و 400 نفر به دليل جرايم سرقت و مواد مخدر نیز دستگير شدند.

 

این مقام مسئول برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعي، برخورد با دارندگان سلاح‌های غيرمجاز، برخورد با اراذل‌واوباش، سارقان، خرده‌فروشان مواد مخدر، جمع‌آوری معتادان متجاهر، قاچاقچيان كالا و برخورد با تخلفات راهنمايي و رانندگي از جمله محوره های اجرایی این طرح دانست.

 

وی خاطر نشان کرد:‌ با برنامه ريزي هاي انجام شده،4 مرحله پيشين طرح هاي ظفر تا كنون در شهرستان هاي اراك، خمين، شازند اجرا شده و اين طرح هاي عملياتي در ديگر شهرستان هاي استان نيز تداوم خواهد داشت.

 

سردار مفخمی شهرستانی در بخش دیگری از سخنانش به بازخورد مثبت مردمی از اجرای این طرح ها توسط پلیش اشاره کرد و گفت: پنجمين مرحله از اجراي طرح ظفر با هماهنگي انجام شده با مرجع قضائي و با بهره گيري از توان عملياتي پليس استان از تاريخ بيست و نهم دي ماه تا صبح امروز در 2 منطقه در شهر اراك اجرايي شد.

 

این مقام ارشد انتظامی استان همچنین به برخورد قاطع با معتادان و خرده فروشان مواد مخدر به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردمی تاکید کرد و ادامه داد: در اجراي طرح ظفر 5 در حدود 17 كيلو و 590 گرم انواع مواد مخدر كشف و در این راستا 351 نفر توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر دستگير شدند.

 

وی همچنین از کشف 105 فقره انواع سرقت و  دستگیری 49 نفر سارق خبر داد و گفت: اموال كشف شده از سارقان بعد از گذشت سير مراحل قانوني به مالباختگان تحويل داده خواهد شد.

 

سردار مفخمی شهرستان کشف 3 ميليارد و 641 ميليون ريال كالاي قاچاق را از دیگر فعالیت های پلیس در این راستا دانست و بیان کرد: اين ميزان كشفيات در اين مرحله از اجراي طرح با هدف گذاري در برخورد با قاچاقچيان كالا و خودروهاي شوتي اجرا شد و تعداد 11 خودروي شوتي در اين طرح توقيف شد.

 

فرمانده انتظامی استان مرکزی همچنین به توقیف 161 دستگاه خودرو در راستای ارتقاء انضباط و امنیت ترافیکی اشاره کرد و گفت: علاوه بر آن 2155 خودرو نيز اعمال قانون شدند.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد فهما مسجد مسجد رویداد ملی فهما نماز جمعه رویداد ملی فهما فرمانده انتظامی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۵۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس

فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف یک فروند شناور موتور لنج تجاری متخلف و کشف ۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های شمالی خلیج همیشه فارس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار لطفعلی پاکباز اظهار داشت: با تشدید اقدامات کنترلی در گلوگاه‌های حساس در مرزهای آبی و خشکی روز گذشته و در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جلوگیری از ورود و خروج هرگونه قاچاق به کشور، ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر یک فروند شناور تجاری حامل بار قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان در ادامه افزود: ماموران در بازرسی از شناور توقیف شده 70دستگاه کولرگازی اسپیلت و 50 دستگاه تلویزیون LED را کشف و ضبط کردند.

سردار پاکباز با اشاره به دستگیری پنج متهم در این رابطه اظهار کرد: پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان دستگیر شده تحویل مراجع قانونی شدند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!