Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@19:31:39 GMT

کشف بیش از ۲۳ هزار عدد مواد محترقه در شرق پایتخت

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۶۱۳۵

کشف بیش از ۲۳ هزار عدد مواد محترقه در شرق پایتخت

به گزارش ایرنا، سرهنگ سعید راستی امروز شنبه به پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی برای اینکه فردی با همکاری یکی از همدستانش اقدام به انبار کردن انواع مواد محترقه در شرق پایتخت کرده است، تیمی از ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت  بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند و برای شناسایی و دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی بیان داشت: در این تحقیقات مشخص شد که خبر صحت دارد و  متهمان  تعداد فراوانی مواد محترقه پر خطر در انباری در شرق تهران دپو و جمع آوری کرده اند.

وی تصریح کرد: پس از تکمیل تحقیقات پلیسی در دوم بهمن ماه  تیمی از ماموران مرکز عملیات این پلیس به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق شدند در یک عملیات ضربتی ضمن دستگیری هر دو متهم  ۲۳ هزار و ۶۴۰ عدد  انواع مواد محترقه پر خطر را کشف کنند

سرهنگ راستی با بیان  اینکه با دستور قضائی انبار مذکور پلمب و هر دو متهم برای تحقیقات تکمیلی به مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی منتقل و سپس با  صدور قرار قانونی روانه زندان شدند، عنوان داشت: کارشناسان  ارزش ریالی مواد محترقه کشف شده را ۶۰۰ میلیون  ریال برآورده کرده اند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و فعالیت های غیرقانونی سودجویان برای تهیه و نگهداری انواع مواد محترقه برای مراسم چهارشنبه آخر سال، از عموم شهروندان خواست: هرگونه فعالیت مشکوک در این زمینه را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها معاونت عملیات پلیس تهران تهران پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تهران پلیس تهران بزرگ تهران پلیس تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۶۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست مرکز بهداشت شهرستان میرجاوه گفت: بیش از سه تن مواد غذایی بدون شرایط مصرف و تاریخ مصرف گذشته که در چهار ماه اخیر از اماکن تهیه و توزیع شهرستان جمع‌آوری شده بودند، با هماهنگی و حضور نماینده دادگاه عمومی شهرستان معدوم شدند.

حامد کیخایی اظهار کرد: جمع‌آوری و معدوم‌سازی مواد غذایی غیربهداشتی، یکی از محورهای اصلی فعالیت واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان میرجاوه است. بر همین اساس، با متخلفان در این زمینه به هیچ عنوان مماشات نخواهد شد.

وی ادامه داد: مواد غذایی علاوه بر دوره زمانی مصرف، نیاز به نگهداری در شرایط بهداشتی و دمای مناسب دارند. رعایت نشدن این موارد ممکن است باعث فاسد شدن ماده غذایی قبل از رسیدن تاریخ انقضا آن شود و منجر به بروز مسمومیت و حوادث ناگوار برای مصرف‌کننده شود. بر همین اساس لازم است تا هنگام خرید، شرایط نگهداری مواد غذایی را در نظر بگیریم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، وی افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، گزارش خود را سامانه تلفنی ۱۹۰ ثبت کنند تا همکاران مرکز بهداشت برای اصلاح مشکل، وارد عمل شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • تشریح جزئیات اعزام کاروان‌های حج تمتع استان تهران
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • هوای تهران پاک است
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • معدوم شدن بیش از ۲ تن مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرتنمایی کردند
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد