Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب از زمان برگزاری مجمع ۷ هزار نفری این شورا در روز دوشنبه خبر داد. ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

پرویز سروری دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به تعیین  زمان برگزاری مجمع 7 هزار نفره این شورا  اظهار داشت: دوشنبه هفته گذشته آمادگی برگزاری این مجمع وجود داشت  اما مذاکرات به جایی رسید که احساس شد نیاز داریم که نسبت به این موضوع تامل بیشتری کنیم و هر چند به تأخیر افتادن برگزاری این مجمع برای ما مشکل آفرین بود ولی احساس این بود که وحدت نیرو‌های انقلاب ارزش این تاخیر را دارد تا مذکرات به نتیجه برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به احتمال زیاد این مجمع روزدوشنبه (7 بهمن) برگزار می‌شود، افزود: انتخابات تمام الکترونیک بوده و بازه‌ زمانی برگزاری آن 24 ساعته است. البته در صورتی که  افراد نتوانند  در موعد مقرر رأی خود را در سامانه الکترونیکی اخذ رای ثبت کنند، شرایطی در نظر گرفته شده تا زمان اخذ رای تمدید شود.

تاخیر در برگزاری مجمع عمومی شورای ائتلاف برای رسیدن به وحدت حداکثریلیست 159نفره نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مشخص شد + اسامی

 

دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در تشریح علل تمدید فرآیند اخذ رای برای شرکت‌کننده در مجمع عمومی شورای ائتلاف، گفت: یکی از علل قرار دادن امکانی برای تمدید مهلت اخذ رای این است که به رأی دهندگان این امکان را داده شود تا  با دقت رزومه کاندیداها را بررسی کنند.همچنین با توجه به اینکه باید 7 هزار نفر برای رأی دادن به سایت مراجعه کنند  با طولانی کردن روند انتخابات، زمان تقسیم می‌شود و افراد در زمان‌های مختلف می‌توانند به سایت مراجعه و رأی خود را ثبت کنند و این بابت از بروز مشکلی احتمالی برای سامانه جلوگیری می‌شود.

سروری تصریح کرد: تلاش ما این است که انتخابات در یک روز به اتمام برسد اما برای ما دقت مهمتر از سرعت است، یعنی تلاش ما این است که نیرو‌ها با دقت و بررسی کافی به گزینه‌ها رأی دهند.

وی درباره علت به تاخیر افتادن زمان برگزاری مجمع 7 هزار نفری، اظهار داشت: ما در حال مذاکره با برخی از گروه‌ها هستیم تا بتوانیم وحدت فراگیر را داشته باشیم تا نیرو‌های انقلاب چند لیست نشوند.  بنابرین به دلیل اهمیت وحدت ما مجبور شدیم برگزاری این مجمع را به تأخیر بیندازیم.

انتهای پیام/

R1385/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط احزاب اصولگرا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احزاب اصولگرا احزاب اصولگرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۶۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز در دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از شرایط و نحوه سازماندهی آزمون سراسری در رشته تجربی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب اسناد و ترسیم ساختار مصوبات، برای بررسی از نحوه اجرای آن نیز ورود می‌کند، در همین راستا امروز برای بازدید شرایط برگزاری آزمون سراسری در حوزه دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشد چشمگیری داشته و با نظارت و بازدیدی که از این سازمان و نحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف داشتیم، می توان به جرات گفت که احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.

انتهای میام

دیگر خبرها

  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • افزایش تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است