Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، علیرضا سلطانی تهیه‌کننده مسابقه «مافیا» در ابتدای نشست خبری این برنامه با اشاره به روند برگزاری مسابقه گفت: «مافیا» در سه فصل دیگر روی آنتن شبکه سلامت می‌رود. در طول این مدت استعدادهای بی نظیری در طول برنامه کشف و به مردم معرفی شد و به آن‌ها فرصت دیده شدن داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از تلاش‌های بهنام تشکر، علی‌رام نورایی را به‌عنوان مجری جدید برنامه معرفی و بیان کرد: قاسمی مدیر شبکه سلامت در نشست با برنامه‌سازان رسالت و تکلیف شبکه را تولید محتوای سالم دانست. مسابقه مافیا به دنبال این هدف تبیین شد و توانست در مدت کمی مخاطبان زیادی را مجذوب کند.

تهیه‌کننده «مافیا» در پایان گفت: محتوای سالم را مانند سیب سرخی می‌توان دانست که در ذائقه خوش است و فواید بسیاری دارد. «مافیا» برنامه‌ای است که با جذابیت‌های بصری، تکنیکی و محتوای مناسب تلاش می کند تا جریان‌سازی کرده و در زمینه افزایش قوه تشخیص فرهنگسازی کند.

کد خبر 4834927 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه سلامت علیرام نورایی مسابقه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تئاتر ایران فیلم سینمایی کنسرت موسیقی موسیقی ایرانی فیلم کوتاه سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر برنامه تلویزیونی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر تالار وحدت کارگردان تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شبکه دو سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۶۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش «سلامت دهان و دندان» در کردستان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزام بیدارپور عصر دوشنبه در جلسه هماهنگی و ارزیابی آغاز اجرای پویش «سلامت دهان و دندان»، با اشاره به اهداف برگزاری این پویش اظهار کرد: ارتقای میزان آگاهی‌ها و سواد سلامت مردم استان در رابطه با سلامت دهان و دندان و تأثیر آن بر سایر ابعاد سلامتی از اهداف اجرای این پویش است.

وی با بیان اینکه، شعار جامعه جهانی دندانپزشکی دهان شاد و سالم، بدن شاد و سالم، است، ابراز نمود: این پویش که از ۱۷ لغایت ۱۹ اردیبهشت اجرا می‌گردد، فرصتی برای هم افزایی فعالیت‌های مرتبط با سلامت دهان و دندان در دانشگاه و نیز ارتقای سواد سلامت است.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن اشاره به برگزاری برنامه‌های پیش بینی شده برای اجرای این پویش گفت: درج شعار پویش در سربرگ نامه‌های اداری، اجرای برنامه‌های آموزشی در رسانه‌های استانی، اجرای معاینه و فیشورسیلنت با همکاری دانشکده دندان پزشکی و آموزش و پرورش و پخش مسواک رایگان در مناطق کم‌تر برخوردار از جمله این برنامه‌ها است.

بیدارپور با بیان این که مصرف دخانیات (سیگار، قلیان و سیگار الکترونیکی) از مهم‌ترین عوامل در ایجاد سرطان دهان بوده و سلامت مغز و قلب با سلامت دهان و دندان در ارتباط است، افزود: بیماری‌های شدید لثه و دیابت رابطه دو طرفه دارند و هر کدام از آنها می‌تواند باعث تشدید دیگری شود، بنابراین توجه به سلامت دهان و دندان بسیار مهم است.

وی گفت: شعار روز اول (۱۷ اردیبهشت)، «دهان دریچه سلامت»، ۱۸ اردیبهشت «سلامت دهان و دندان، سلامت کودک» و روز ۱۹ اردیبهشت نیز «نقش سازمان‌های دولتی و نهادهای مردمی در سلامت دهان و دندان» عنوان شده است.

در این جلسه پس از بیان نظرات و پیشنهادات توسط هر یک از حاضرین، تصمیمات متناسب با اجرای بهینه پویش سلامت دهان و دندان در سطح استان و همزمان با سراسر کشور اتخاذ شد.

کد خبر 6098519

دیگر خبرها

  • صداوسیما در مسابقه ۹۰ دقیقه‌ای ؛ ۹۵ تبلیغ پخش کرد!
  • صداوسیما در مسابقه ۹۰ دقیقه‌ای ۹۵ تبلیغ پخش کرد!
  • جشن مومنانه‌ همراه با پیوست علمی و فرهنگی در دهه کرامت
  • واحد پردیس به جمع میزبانان جشنواره امامت و مهدویت پیوست
  • «برمودا» به اعتبار سیما و شبکه نسیم تبدیل شد/ ظرفیت ادامه فصل بعد
  • اجرای پویش «سلامت دهان و دندان» در کردستان آغاز شد
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شوها را می‌بینند
  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شو ها را می‌بینند
  • مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود