Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@23:43:21 GMT

هفته هفدهم: پیروزی نساجی و تساوی در سیرجان

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۶۸۰۰

هفته هفدهم: پیروزی نساجی و تساوی در سیرجان

تیم فوتبال نساجی مازندران با برتری یک گله برابر میزبانش پیکان، نیم فصل دوم را پیروزی آغاز کرد.

قدس آنلاین:  در ادامه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال پیکان از ساعت ١۵:٣٠ در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان نساجی مازندران بود که این دیدار نهایت با برتری یک بر صفر نساجی به پایان رسید.

در نیمه نخست این دیدار با وجود اینکه پیکانی‌ها بهتر از حریف عمل کردند و یکی دو موقعیت گل به دست آوردند اما این شاگردان مهاجری بودند که به گل رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ٣۶ حجت حق‌وردی درون محوطه جریمه پیکان روی علی شجاعی مرتکب خطا شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. در این ادامه حامد شیری با استفاده از این فرصت تک گل تیمش را به ثمر رساند.

با این نتیجه نساجی ١٩ امتیازی شد و در رده دهم جدول باقی ماند. در مقابل پیکان نیز با ١٣ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفت.

همچنین دیدار تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و سایپا با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام یک بازی دیگر پیگیری شد. در این دیدار تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و سایپا از ساعت ۱۵:۳۰ و در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان به مصاف هم رفتند. این مسابقه در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. گل‌های این مسابقه را یونس شاکری (۳۹) برای گل‌گهر و امیرحسین حسین‌زاده (۶۳) برای سایپا به ثمر رساندند. بازیکنان گل‌گهر در دو صحنه اعتقاد داشتند که داور باید برای آنها خطای پنالتی اعلام می‌کرد.

سایپا با این نتیجه ۱۵ امتیازی شد و در رده دوازدهم قرار گرفت. گل‌گهر نیز با ۱۱ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نساجی مازندران تیم فوتبال پیکان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۶۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان

تیم فوتبال مس رفسنجان با شکست پیکان در ضربات پنالتی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌ فوتبال مس رفسنجان در نخستین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، از ساعت 17:45 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهدای مس مقابل پیکان تهران صف‌آرایی کرد که  این دیدار در 90 دقیقه با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت تا دو تیم کار را در وقت‌های اضافه دنبال کنند.

جلال‌الدین علی‌محمدی در دقیقه 32 زننده  گل  مس رفسنجان بود و ابوالفضل زمانی در دقیقه 48 گل تساوی را برای پیکان به ثمر رساند.

تلاش دو تیم در پایان 120 دقیقه نتیجه‌ای در پی نداشت تا مس رفسنجان در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4. و در مجموع 6 بر 5 به پیروزی برسد و به عنوان نخستین تیم جواز حضور در بین 8 تیم برتر جام حذفی را کسب کند.

داوری این دیدار برعهده مهدی اجاقی است که علی قربانی از پیکان را با کارت زرد جریمه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها
  • مس رفسنجان ۱ (۵) - (۴) ۱ پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان