Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی هندبال مردان ایران در رده بندی مسابقات قهرمانی آسیا با شکست مقابل امارات پنجمی آسیا را از دست دادو ششم شد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی هندبال مردان ایران در آخرین بازی خود از رقابت‌های قهرمانی آسیا از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز(شنبه) برای کسب عنوان پنجمی آسیا مقابل امارات متحده عربی به میدان رفت و در حالی که ملی‌پوشان به دلیل شکست مقابل کره جنوبی، انگیزه لازم را نداشتند با نتیجه 29 بر 26 از امارات شکست خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه امارات پنجم و ایران در جایگاه ششم آسیا قرار گرفت.

علیرضا حبیبی، سرمربی تیم ملی در نیمه اول این دیدار از بازیکنان دوم خود استفاده کرد. البته پویا نوروزی نژاد از ابتدا در ترکیب تیم بود و الله کرم استکی نیز در دقایقی از مسابقه وارد زمین می‌شد. علیرضا موسوی و شاهو نصرتی نیز در دقایقی از نیمه دوم بازی کردند.  

تیم ایران در مرحله گروهی این مسابقات با پیروزی مقابل نیوزلند و شکست برابر بحرین راهی مرحله دوم شد. ملی‌پوشان در مرحله دوم با قطر، کویت و کره جنوبی هم‌گروه بودند که با شکست مقابل قطر، پیروزی برابر کویت و تساوی با کره جنوبی به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به کره راهی نیمه نهایی نشدند و سهمیه مسابقات جهانی 2021 که به چهار تیم راه یافته به نیمه نهایی تعلق می‌گرفت را  از دست دادند.

میلاد مسائلی، یونس آثاری، پویا نوروزی‌نژاد، محمدرضا اورعی، علی مهدی‌زاده، علی رحیمی کازرونی، الله‌کرم استکی، سجاد استکی، افشین صادقی، مهران حسینی، مجتبی حیدرپور، محمد امین فرهادی، سید علیرضا موسوی، مجتبی کرمیان، سلامان بربط، محسن باباصفری، سعید حیدری‌راد و شاهو نصرتی ملی‌پوشان ایران در این رقابت‌ها بودند. هدایت تیم‌ ایران را علیرضا حبیبی بر عهده دارد.

مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی از ۲۶ دی تا ۷ بهمن به میزبانی کویت در حال برگزاری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي هندبال بزرگسالان مسابقات هندبال قهرمانی آسیا کویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۷۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ملی‌پوشان جوان هندبال کشورمان که در پنجمین اردوی تیم ملی به سر می‌برند، امروز در دومین دیدار دوستانه خود با تیم لیگ برتری سپاهان نوین برنده شدند.   ملی‌پوشان این دیدار را با نتیجه ۲۴ بر ۲۲ به سود خود به پایان رساندند.    تیم هندبال جوانان ایران چهارشنبه ۵ اردیبهشت نخستین دیدار دوستانه خود را برابر این تیم برگزار کرده بود.   با برگزاری این دو دیدار دوستانه پنجمین اردوی آماده‌سازی تیم هندبال جوانان ایران به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه