Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان پس از شکست یک بر صفر این تیم مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: متأسفانه باختیم و راضی نیستم. فرکی باید فکری اساسی کند. تیم شاداب نیست و بازیکنان باید عملکرد بهتری داشته باشند.

وی در ادامه افزود: در روزی که تیم نساجی معمولی بود، تیم ما و بازیکنان ما از معمولی هم پایین‌تر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید فکری کنیم تا تیم شادابی پیدا کند و از این شرایط خارج شود، چون شرایط اصلاً قابل قبول نیست.

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره استعفایش از این سمت گفت: به دلیل بیماری قادر به ادامه کار نیستم و با توصیه پزشکان دو بار خواسته‌ام که به کارم ادامه ندهم. از طرفی سنوات خدمتی‌ام به پایان رسیده و به زودی بازنشسته می‌شوم که قانوناً نمی‌توانم ادامه بدهم. منتظر تصمیم آقایان در هیئت مدیره هستم و فکر کنم به زودی تصمیم‌گیری شود.

شیعی درباره اینکه آیا باشگاه پیکان با حسین فرکی ادامه خواهد داد یا نه، خاطرنشان کرد: اگر خودم در رأس مدیریت باشم، بحث را با آقای فرکی پیش می‌بریم و تصمیم می‌گیریم و اگر نه مدیریت جدید تصمیم‌گیری می‌کند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره بحث انتخاب سرمربی تیم ملی اظهار داشت: بعد از استعفای آقای تاج که آقای بهاروند سرپرست فدراسیون شد، اولین و آخرین جلسه هیئت رئیسه را برگزار کردیم و جمع‌بندی روی گزینه ایرانی بود. قرار شد درباره گزینه ایرانی جمع‌بندی نهایی صورت بگیرد و به هیئت رئیسه معرفی شود.

وی در مورد اینکه بهاروند انتخاب گزینه خارجی را هم رد نکرده است، گفت: تصمیم کلی گرفته شده و گزینه خارجی منتفی است. جمع بندی نهایی گزینه داخلی بوده و این مسئله قطعی است.

شیعی درباره اینکه ناکامی ایران از صعود به جام جهانی 2010 ناامیدی را به جامعه فوتبال منتقل کرد و همه نگران هستند که بازهم این اتفاق تکرار شود، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله این اتفاق رخ نمی‌دهد. امروز هم با آقای علوی، سخنگوی فدراسیون صحبت داشتم و اگر قول‌ها اجرایی شود تا چهار پنج روز آینده جمع‌بندی صورت می‌گیرد و گزینه نهایی اعلام می‌شود.

عضو هیئت فدراسیون فوتبال درباره شکایت از مارک ویلموتس یادآور شد: آقای تاج و دوستان توضیح در این خصوص کامل داده‌اند و در این خصوص صحبتی ندارم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال نساجی پیکان محمود شیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۷۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏

به گزارش "ورزش سه"، چند ماه شایعه و گمانه‌زنی درباره جانشین ‏یورگن کلوپ در لیورپول بالاخره به پایان رسید و گزینه‌ای که در ‏روزهای اخیر از او به عنوان گزینه اصلی لیورپول یاد می‌شد تایید کرد ‏که به زودی سکان هدایت این تیم را به عهده می‌گیرد. ‏

آرنه اسلوت، سرمربی فعلی فاینورد، تایید کرد که دوست دارد به ‏لیورپول برود و مذاکرات بین او و باشگاه در حال حاضر در جریان ‏است. اسلوت برای اینکه خیال همه را راحت کند گفت اطمینان دارد ‏که سرمربی بعدی لیورپول او خواهد بود. ‏

این مربی هلندی که با شبکه ای‌اس‌پی‌ان گفتگو می‌کرد گفت:" ‏می‌توانم این را بگویم که دو باشگاه در حال مذاکره هستند و من در ‏اتاق انتظارم. ولی برای خودم روشن است که دوست دارم به لیورپول ‏بروم. من حالا منتظر توافق نهایی دو باشگاه هستم ولی اطمینان ‏دارم که کار تمام خواهد شد. در حال حاضر دو باشگاه در حال ‏چانه‌زنی هستند و من به عنوان چهره اصلی این ماجرا باید به این ‏احترام بگذارم. در روزهای آینده همه چیز روشن‌تر خواهد شد". ‏

اسلوت که از سال 2021 هدایت فاینورد را بر عهده گرفته با این تیم ‏چند جام قهرمانی به دست آورده است. پیش از این از او به عنوان ‏گزینه هدایت لیدز یاد می‌شد ولی در روزهای اخیر نام لیورپول به ‏عنوان خواهان این مربی هلندی مطرح شد. ‏

دیگر خبرها

  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • خوان لاپورتا: ژاوی همیشه به فکر منافع بارسلونا است؛ هواداران به ما اعتماد کنند
  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • تصمیم غیرمنتظره «ژاوی» برای خودش و بارسلونا
  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • حمید مطهری رسما مربی تراکتور شد
  • چراغ سبز ژاوی برای ماندن در بارسا