Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات مدیره استقلال از پاسخ به سوالی درباره روزی که این تیم با پیراهن قرمز به میدان رفته طفره رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال که اکنون در هیات مدیره این باشگاه عضویت دارد صبح امروز میهمان شبکه سوم سیما بود و صحبت های متعددی را درباره موضوعات مختلف انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از گفت و گوی فتح الله‌زاده با برنامه سلام صبح بخیر از مدیرعامل سابق آبی ها سوالی پرسیده شد مبنی بر اینکه آیا می داند استقلال در کدام بازی با پیراهن قرمز به میدان رفته است. فتح الله‌زاده که علاقه ای به پاسخ به این پرسش نشان نداد، به شوخی گفت:

«با پرسپولیس بود؟ پرسپولیسی ها هم آبی پوشیدند!»

پاسخ درست این پرسش مربوط به دیدار استقلال و استقلال اهواز بود که در سال ۱۳۴۹ برگزار شد. با توجه به میزبانی اهوازی ها در آن مسابقه تیم استقلال با پیراهن قرمز به میدان رفت و فتح الله زاده نیز در این خصوص ترجیح داد توضیح خاصی ندهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۷۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس جدید چه روزی آغاز می شود؟

 به گزارش تابناک،: سخنگوی شورای نگهبان گفت: بعد از برگزاری انتخابات و اعلام نتایج از سوی وزارت کشور فرصتی را بر اساس قانون در اختیار کاندیداها قرار می‌دهیم تا از طریق سامانه اگر شکایتی دارند یا اگر مردم اعتراضی دارند از طریق سامانه موارد را به ما منعکس کنند.

وی افزود: این فرصت حدود یک هفته است بعد از آن بررسی می‌کنیم. تا ان شاءالله در هفتم خردادماه آغاز رسمی مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم را شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • مجلس جدید چه روزی آغاز می شود؟
  • کاپیتان اسبق استقلال: حجت کریمی نبود، نکونام هم نبود / به بازیکن منشوری گفتند علیه مدیر سابق باشگاه مصاحبه کند!
  • متاسفم که برای زدن مدیر سابق استقلال آویزان چنین بازیکنی شدند/ حجت کریمی نبود نکونام هم نبود
  • طلسم مدافع استقلال بالاخره می‌شکند! (عکس)
  • پاسخ رهبری به تصمیم شمخانی و خاتمی برای کاندیداتوری در انتخابات به روایت آیت الله هاشمی /فیدل کاسترو شروع به حرف زدن که می کند، دیگر متوقف نمی شود
  • حزب‌الله پاسخ حملات اسرائیل را داد
  • نصب تابلوی اتوبان ورودی اصفهان به‌نام «شهیدالقدس سرلشکر محمدرضا زاهدی»
  • غیبت ستاره خط دفاعی فولاد مقابل استقلال
  • بختیاری‌زاده: تسلیم نشدن مهمترین ویژگی استقلال بود
  • مظفری‌زاده: نتایج ما بهتر شده است ولی با خمس مشکلی نداشتیم