Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نجف‌زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم اسلحه فلوره آذربایجان‌غربی با ترکیب هادی رضوی‌نیا، آرش پاشازاده،حسین شجاع‌زاده و مهدی باباپور عازم این مسابقات شدند.

وی بیان کرد: این تیم ابتدا با پیروزی مقابل یزد به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد ولی در این مرحله نیز با قبول شکست مقابل تیم قدرتمند تهران از راهیابی به فینال باز ماند و سوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در رقابت‌های اسلحه فلوره  ۳۷ شمشیرباز از ۱۱ استان کشور حضور داشتند.

دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور طی روزهای ۴ و ۵ بهمن‌ماه جاری به میزبانی تهران در سالن شهید کلاهدوز برگزار شد.

به گزارش ایرنا آذرماه امسال نیز تیم دختران شمشیرباز استان در رشته فلوره با ترکیب الهه قهرمانی، هانیه خوشخواهی، شیدا حسینی و زهرا حیدرزاده چهار ورزشکار ارومیه‌ای بر سکوی نخست مسابقات قهرمانی بزرگسالان ایران ایستاد.

همچنین شهریور ماه امسال تیم فلوره دختران استان به مربی‌گری فریما باباپور با برتری مقابل اصفهان در دیدار فینال دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور بر سکوی قهرمانی جای گرفت.

هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی یکی از هیات‌های فعال و موفق استان است که با تاسیس خانه شمشیربازی در محل ورزشگاه تختی ارومیه، فعالیت چشمگیری در راستای جذب و تربیت علاقه‌مندان این رشته دارد؛ این هیات فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرد.
طاهر عاشوری، سکینه نوری و الهه قهرمانی سه شمشیرباز باسابقه و ملی‌پوش ارومیه‌ای هستند که مقام‌های متعددی در مسابقات آسیایی، بین‌المللی و کشوری کسب کرده‌اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 آذربایجان غربی اصفهان ملی پوش نیمه نهایی یزد قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۷۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور

تیم بوکس نوجوانان مازندران با حضور  دانیال حاتمی از محمود آباد، ماهان بهارلو از آمل، پارسا متولیان، حسین سعیدی، فربد قاسم پور و ماهان ساجدی از ساری، پارسا اکبریان از شیرود و امیرمحمد ذکایی از قائمشهر راهی مسابقات قهرمانی کشور شد.

نعمت فلاحت پیشه به عنوان سرمربی و عباس مظلومی و رضاحسینی ثابت به عنوان مربی  این تیم را در مسابقات همراهی می‌کنند.

تیم بوکس نوجوان مازندران با انگیزه و روحیه بالا از امید‌های دستیابی به سکو‌های قهرمانی این دوره از مسابقات محسوب می‌شود.

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور از ۵ اردیبهشت و به مدت ۵ روز در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • دستان قاچاقچی گردو در پوست گردو
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک