Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی روز شنبه شهرداری تهران "زهرا نژاد بهرام" در مراسم رونمایی از سامانه هوشمند پایش حریم گفت: تجارب دو دهه اخیر در حریم نشان می‌دهد که با وجود داشتن ایده‌آل‌هایی برای حریم نتوانستیم به وضعیت مطلوب برسیم ما باید واقعیت را با شرایط مطلوب پیوند دهیم و نمی‌توانیم بدون در نظر گرفتن مشکلات سیاست‌هایی را تدوین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از راه‌های صیانت از حریم ایجاد مدیریت یکپارچه است، وقتی مدیریت یکپارچه در حریم راهگشا نبود و نتوانستیم آن را ایجاد کنیم چرا به سراغ یکپارچگی مدیریت نرفتیم یعنی اینکه با شهرداران شهرهای اطراف تهران در مورد لزوم صیانت از حریم به توافق برسیم و من به شخصه به استاندار تهران نامه نوشتم و عنوان کردم که به جای مدیریت یکپارچه در حریم از یکپارچگی مدیریت بهره ببریم و در تعامل با شهرستان‌های پیرامون تهران به توافقی مشترک در خصوص حریم برسیم و روی نقاط اشتراک‌مان صحبت کنیم. 

وی گفت : حریم به مانند یک پرنده است که دو بال دارد یک بال حریم تبیین قوانین است که می‌توان با یکپارچگی مدیریت و رفع اختلافات به آن دست پیدا کنیم و بال دیگر آموزش و استفاده از ظرفیت‌های حریم است.

نژاد بهرام افزود: تقسیمات کشوری دست ما را در حریم بسته است به گونه‌ای که در تقسیمات کشوری متاسفانه مصالح شهرها دچار مشکلات عدیده‌ای شده است که باید برای آن نیز چاره‌ای بیندیشیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استفاده از ظرفیت پرنده روابط عمومی زهرا شهرداری تهران قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۷۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم

مدیرکل حریم شهر تهران از هوشمندسازی پایش حریم پایتخت با استفاده از سامانه «سپاس» خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری شهر،  علی اکبر فسایی، مدیرکل حریم شهر تهران در این باره اظهار کرد: قراردادی را با سازمان جغرافیایی کشور برای استفاده از سامانه «سپاس» منعقد کرده‌ایم. به طوری که این سامانه با کمک یک اپلیکیشن تصاویر ماهواره ای تغییرات حریم را هشدار می دهد و بر اساس آن هشدار، نظارت های ما هدفمند می شود. طبق این قرارداد این سامانه هر ۱۰ الی ۱۴ روز بروزرسانی دارد.

وی با اعلام اینکه تخلفات حریم از ۸۰۰۰ مورد تخلف در سال ۱۴۰۱ به ۳۴۴۴ مورد در سال ۱۴۰۲ کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: این تخلفات شامل دیوارکشی، فنس کشی و حتی ویلاسازی و لاکچری سازی می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزاد سازی ۱۳هزار پلاک فرسوده حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  •  ساخت ۳۰ هزار مسکن در حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی «منطقه ۱۷ تهران»
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت
  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم
  • نظارت بر حریم تهران هوشمند می شود
  • تهران بزرگ‌تر شد
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی