Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین کلانتری روز شنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: بدون شک رفتن و یا تداوم مدیریتی هیچ مدیر اجرایی در این استان منوط به طرفداری و یا حضور در جلسات انتخاباتی و یا طرفداری از نامزد خاصی نیست، حتی چنانچه آن شخص پیروز انتخابات شود.

وی یادآور شد: حضور یک مدیر در جلسات انتخاباتی و همچنین تحرکاتی مبتنی بر له یا علیه یک نامزد خاص علاوه بر تخلف انتخاباتی دون شان، منزلت و عزت آن مدیر است و جایگاه مدیریتی را نیز را زیر سئوال می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کهگیلویه وبویراحمد هرگونه گزارش مستند از مراجع ذیربط ، قانونی و ذی صلاح مبنی بر تخلف و یا جابنداری مدیران دستگاه های مختلف اجرایی در انتخابات را همانند آرای مردم در صندوق های اخذ رای خط قرمز خود دانست و تاکید کرد: چنانچه تخلفی از سوی مدیری محرز شود مطمئن باشد ظرف کمتر از یک هفته برکنار خواهد شد.

کلانتری ادامه داد: البته گزارش ها باید مستند، متقن و محرز شده توسط مراجع قانونی و ذی صلاح باشد و گزارشی که همراه با غوغاسالاری و یا جوسازی علیه مدیر باشد تخلف محسوب نمی شود و حتی در این زمینه با تمام توان از مدیران قانونمند و توانمند نیز حمایت خواهیم کرد.

وی همچنین با تشریح جزئیاتنی از ماده ۱۱ قانون انتخابات از مدیران اجرایی خواست بدون هرگونه جانبداری از نامزد خاصی همکاری ، هماهنگی و تعامل لازم را نیز با مجموعه فرمانداران هشت گانه در هر سه حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا، باشت و گچساران و کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده داشته باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای را مهمترین شاخص در عرصه انتخابات دانست و تاکید کرد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال در فضای امن، سالم و قانونمند برگزار خواهد شد.

کلانتری ادامه داد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام الهی دارای چند مولفه است که مهمترین وجه آن حضور و مشارکت آگاهانه مردم پای صندوق های اخذ رای به عنوان بارزترین نماد مردم سالاری دینی خواهد بود.

وی برگزاری یک انتخابات باشکوه، سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم را راهبرد و رویکرد اساسی مجریان و ستاد انتخابات استان دانست و گفت: متولیان امر با این جهت گیری که رأی مردم ناموس است و میزان هم رأی مردم است باید وارد این عرصه حساس شوند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد یادآور شد: این تضمین و اطمینان را به مردم استان خواهیم داد که امنیت، سلامت و امانتداری از رأی مردم سرلوحه کار مجریان و متولیان امر انتخابات در استان خواهد بود و به صراحت از تک تک آرای مردم در صندوق‌های اخذ رأی صیانت می‌شود.

کلانتری پیشتر نیز گفته بود که کمترین تخلف و تقلب در آرای مردم و انتخابات را خط قرمز و بزرگترین خیانت به خون شهدا و آرمان‌های امام و نظام است.

تغییرو تحولات مدیریتی ممنوع

وی همچنین هرگونه تغییر و تحول در سطوح گوناگون مدیریتی و عزل و نصب در سطح استان ، شهرستان ها و  بخش های مختلف را تا پایان زمان انتخابات ممنوع دانست.

کلانتری گفت: برخی موارد ضروری در این راستا نیز باید با هماهنگی کامل با رئیس ستاد انتخابات استان انجام شود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد همچنین تمامی دست اندرکاران امر انتخابات را به رعایت اصل بی طرفی و قانون مداری توصیه کرد و گفت: کوچکترین تحرک انتخاباتی از سوی هر یک از این افراد و عوامل به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

محور برنامه های دهه فجر بر پایه انسجام بخشی، امید و نشاط اجتماعی باشد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: محور و رویکرد اساسی در برگزاری برنامه های دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی ایجاد وحدت، امید و شور و نشاط اجتماعی باشد.

کلانتری تاکید کرد: برنامه های دهه فجر نباید تنها به افتتاح طرح های عمرانی محدود شود و جنبه های فرهنگی، سیاسی و شور و نشاط اجتماعی این دهه نیز باید به گونه ای شایسته بویژه برای جوانان و نسل امروز تبیین شود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: باید در کنار بهره برداری از طرح های مختلف عمرانی و خدماتی به مردم و مباحث سخت افزاری در این ایام سایر مسایل مهم و ریشه ای و همچنین دلایل شکل گیری محتوای این انقلاب برای مردم و نسل جوان بیش از پیش تبیین شود.

وی همچنین بر ضرورت توجه به محتوای برنامه ها و جشن های دهه پر فروغ فجر تاکید کرد و گفت: باید سعی شود برنامه ها وجشن های دهه فجر انقلاب اسلامی بیشتر با رویکرد مردمی ، خلاقانه، پویا و همراه با شناخت عمیق ارزش ها و آرمان های اصیل انقلاب و امام ره باشد.
کلانتری بر برجسته سازی و پر رنگ شدن وجه فرهنگی انقلاب و ضرورت همبستگی و اتحاد ملت در برنامه های امسال دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد.
 وی بر ضرورت و تقدیر از کمک های مردمی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان نیز از جمعیت هلال احمر استان خواست تا با ایجاد هماهنگی و تعامل با همه نهادها ، خیران و سایر عوامل دخیل در این امر خیرخواهانه کمک های جمع اوری شده را به صورت منسجم و یکپارچه به این استان سیل زده ارسال کنند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد همچنین با توجه به برخی ظرفیت های قانون بودجه از جمله بند الف تبصره ۱۸ و اسناد خزانه از مدیران دستگاه های مختلف اجرایی خواست نسبت به جذب این اعتبارات در قالب این تبصره ها هر چه سریعتر اقدام کنند.

کلانتری تصریح کرد: شاخص و ملاک اصلی ارزیابی مدیران جذب اعتبارات ملی از جمله اسناد خزانه و بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه است.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد جلسه شورای اداری انتخابات مجلس شورای اسلامی حسین کلانتری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد جلسه شورای اداری انتخابات مجلس شورای اسلامی حسین کلانتری کهگیلویه وبویراحمد جلسه شورای اداری انتخابات مجلس شورای اسلامی حسین کلانتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۷۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان امنا برای قالیباف /ریاست بر مجلس به پایان می رسد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر آنچه ایسنا نوشته است، متن اطلاعیه کاندیداهای مرحله دوم ائتلاف انتخاباتی امناء به شرح ذیل است:

«مردم شریف و انقلابی تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»

با سپاس بی‌کران از حضور آگاهانه شما عزیزان در مرحله اول انتخابات و خلق حماسه‌ای دیگر، اینک و در آستانه دور دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، ما امضا کنندگان ذیل به عنوان کاندیداهای انتخابات دور دوم ائتلاف اُمناء اعلام می‌داریم که بر عهدمان با شما پایبندیم و چنانچه با رأی شما عزیزان به مجلس شورای اسلامی راه یابیم، ضمن پیگیری مجدانه و خستگی ناپذیر مشکلات تهران بزرگ، تلاش خواهیم کرد تا شعار تغییر به نفع مردم را جامه عمل بپوشانیم و برای اصلاح وضعیت اقتصادی و فرهنگی، تمام تلاشمان را به کار بگیریم.

بنابر این همانطور که در دور اول انتخابات بدون لکنت از لزوم تغییر و تحول در ساختار و مدیریت مجلس آینده سخن گفتیم، در دور دوم انتخابات هم با صدای بلند اعلام می‌کنیم که حضورمان در لیست‌های انتخاباتی دیگر به معنای پذیرش هیچ شرطی در خصوص استمرار مدیریت فعلی نیست و مطابق خواست صریح مردم، حتما در مجلس آینده برای تحقق این موضوع تلاش خواهیم کرد.

۱- سید نظام الدین موسوی (کد انتخاباتی: ۵۶)

۲-احمد نادری (کد انتخاباتی: ۵۷)

۳- ابراهیم عزیزی (کد انتخاباتی:۴۶)

۴-پیمان فلسفی (کد انتخاباتی: ۴۸)

۵-سمیه رفیعی (کد انتخاباتی:۳۴)

۶-ابوالفضل ظهره وند (کد انتخاباتی:۴۵)

۷-محمد سراج (کد انتخاباتی:۳۷)

۸-ابوالقاسم جراره (کد انتخاباتی:۲۷)

۹-زینب قیصری (کد انتخاباتی:۵۱)

۱۰-ریحانه اخلاقی (کد انتخاباتی:۲۳)

۱۱-صالح اسکندری (کد انتخاباتی: ۲۴)

۱۲-سید مرتضی محمودی (کد انتخاباتی: ۵۴)

۱۳-بیژن نوباوه وطن (کد انتخاباتی:۵۹)

۱۴-حسین صمصامی (کد انتخاباتی: ۴۱)

۱۵-مجتبی رحماندوست (کد انتخاباتی: ۳۱)

۱۶-مهدی شریفیان (کد انتخاباتی: ۳۹)»

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904433

دیگر خبرها

  • مردم از انتخاب اصلح غفلت نکنند
  • خط و نشان امنا برای قالیباف /ریاست بر مجلس به پایان می رسد؟
  • نقشه اصلی براندازان خدشه وارد کردن به عنصر انسجام است
  • روز جمعه انتخابـات است؛ سکون سیاسی مطلق در سطح تهران!
  • نقش انتخابات در بهبود رشد فرهنگ و زندگی اجتماعی جامعه
  • نمایندگان مرحله دوم تهران با ۵۰-۶۰ هزار رای وارد مجلس می‌شوند
  • وقتی سطح کاندیداها پایین است، انتخابات به همین سردی برگزار می شود که اکنون با آن روبرو هستیم
  • تخریب مدیران شایسته باعث کُند شدن مسیر رشد و ترقی می‌شود
  • هیچ مدیری به دلیل تخلفات انتخاباتی برکنار نشد
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند