Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه نوزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی دیدارهای جهانی تیم ملی هندبال ایران عصر امروز شنبه پنجم بهمن ماه برای کسب مقام پنجم و ششمی به مصاف تیم امارات رفت.

هندبالیست‌های ایران در آخرین بازی خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا به دلیل شکست مقابل کره جنوبی انگیزه لازم را را برای پیروزی نداشتند و در نهایت با نتیجه ۲۹ بر ۲۶ از امارات شکست خورده و با این نتیجه در جایگاه ششم آسیا قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم هندبال ایران در مرحله گروهی این مسابقات در گروه اول با تیم‌های نیوزلند و بحرین هم گروه بود که با پیروزی مقابل نیوزلند و شکست برابر بحرین به عنوان تیم دوم راهی مرحله دوم رقابت‌ها شد.

در مرحله دوم هم با تیم‌های قطر، کویت و کره جنوبی هم گروه بود که با شکست مقابل قطر، پیروزی برابر کویت و تساوی با کره جنوبی به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به کره جنوبی راهی مرحله نیمه نهایی نشد.

چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا جواز حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ قاهره مصر را از آن خود کردند.

میلاد مسائلی، یونس آثاری، پویا نوروزی‌نژاد، محمدرضا اورعی، علی مهدی‌زاده، علی رحیمی کازرونی، الله‌کرم استکی، سجاد استکی، افشین صادقی، مهران حسینی، مجتبی حیدرپور، محمد امین فرهادی، سید علیرضا موسوی، مجتبی کرمیان، سلامان بربط، محسن باباصفری، سعید حیدری‌راد و شاهو نصرتی ملی‌پوشان ایران در این رقابت‌ها بودند. هدایت تیم ایران را علیرضا حبیبی بر عهده داشت.

نوزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی جهانی از ۲۶ دی تا ۷ بهمن به میزبانی کویت در حال برگزاری است.

کد خبر 4834981

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقات قهرمانی مردان آسیا نیوزلند کویت تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال امید ایران باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان یحیی گل محمدی فرهاد مجیدی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۷۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده است.

در دومین روز این مسابقات نازنین فاطمه عیدیان در دوی ۴۰۰ متر مانع ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان ایران برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب کرد.

عیدیان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

این برای اولین بار است که دختران دوومیدانی ایران توانسته‌اند در قهرمانی جوانان آسیا مدال طلا کسب کنند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899917

دیگر خبرها

  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال