Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، هومن افاضلی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه نیمه اول شروع خوبی نداشتیم، اما رفته‌رفته بهتر شدیم، گفت: هر دو تیم فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند اما ذوب‌آ‌هن توانست نتیجه بازی را تغییر دهد. 

وی اضافه کرد: تیمی که گل خورد و نتوانست از فرصت‌هایش استفاده کند ما بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم  افزود: در نیمه دوم موقعیت گلزنی هم داشتیم اما وقتی از فرصت‌ها استفاده نکنیم شانسی برای پیروزی نداریم.

 افاضلی گفت: قطعاً در هفته‌های آینده کیفیت ما بهتر از این چیزی می‌شود که امروز دیدید اما ذوب‌آهن در این مدت کوتاهی که مربی جدید آورده در شکل بازی و انگیزه بازیکنان تغییراتی ایجاد کرده است.  

وی درباره ترکیب تیم پارس جنوبی جم هم گفت: این تیم را من نبسته‌ام، اما تلاش کردم بخش‌هایی که فکر می کنم کمبود نفر داریم را ترمیم کنم. بازیکن گرفتن سخت است و تیم‌ها بازیکنان خود را به راحتی از دست نمی‌دهند. 

افاضلی  افزود: در بازی اول نباید تیم را قضاوت کرد، اما می‌دانم که این تیم خیلی بهتر می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اصفهان بازی پارس جنوبی سرمربی تیم فوتبال فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا

محمدرضا منصوری با اشاره به دوران جذابی که با علیرضا فغانی به قضاوت پرداخته، از سخت‌گیری او حتی برای همکارانش می‌گوید: کار کردن با آقای فغانی هم لذتبخش است و هم سخت. او حتی ۹۹/۹۹ رو هم نمی‌خواهد و به زیر صد راضی نیست. در تورنمنت‌ها که بودیم جوری رفتار می‌کرد که بعضی اوقات حتی اروپایی‌ها علیه او گارد داشتند، اما بعد از آن واقعا به او احترام می‌گذاشتند و این اتفاق را ما کاملا احساس می‌کردیم و برای ما قابل افتخار بود.

وی با اشاره به اضافه شدن به تیم داوری علیرضا فغانی گفت: من از سال ۲۰۱۹ به تیم داوری آقای فغانی اضافه شدم. ایشان زحمت‌هایش را کشیده بود و به قولی میخ را کوبیده بود و در بهترین برهه به ایشان اضافه شدم. اولین تورنمنت من در ژاپن بود. آنجا واقعا متوجه شدم زندگی حرفه‌ای داوری با توجه به برنامه ریزی و تمرینات به چه شکل است. اولین بازی جذاب من بارسلونا و ریورپلاته در فینال بود. تیم‌هایی که ستاره‌هایش را پیش از این از تلویزیون می‌دیدم. فینال المپیک هم بعدی بود و ماحصل عملکرد موفق آقای فغانی بود. من دو تورنمنت اولی که داشتم در فینال بود که همه به واسطه این به من می‌گفتند لوک خوش شانس.

منصوری در ادامه گفت: آقای فغانی همیشه می‌گفت هر بازی می‌تواند آخرین قضاوت باشد و با این روحیه و ذهنیت باید وارد شویم و بهترین خودمان باشیم و صد را بگذاریم. اولین بازی در جام جهانی آلمان - مکزیک بود. اصلا فضای خیلی جالب بود. امیدوارم موفقیت ایشان تداوم داشته باشد و در جام جهانی بعدی هم حضوری موفق داشته باشند. ایشان کاریزمای خاصی داشت که بعد از قضاوت‌هایی که در نهایت داشت همه آن دیسیپلین را پذیرفته‌اند. یک چیزی مثل کولینا!

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • تن‌هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم