Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،احد فلاحی مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز در خصوص جان باختن کارگر گوکنی وادی رحمت تبریز بدلیل عدم اعزا بموقع اورژانس اظهار داشت: سال گذشته با مسئولین اورژانس جلسه‌ای در خصوص استقرار ایستگاه اورژانس در وادی رحمت برگزار کردیم و آن‌ها هم استقبال خوبی کردند و از تهران بودجه خوبی آورده بودند و می‌خواستند در وادی رحمت یک پایگاه دائمی اورژانس ایجاد کنند تا علاوه بر وادی رحمت به اهالی شهرک اندیشه و آخمقیه نیز سرویس دهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: نامه نگاری شد تا زمین رایگان در وادی رحمت به اورژانس جهت استقرار این ایستگاه واگذار کنیم، اما برخی‌ها کوتاهی کردند و وقت تلف شد و متاسفانه بودجه مذکور به تهران برگردانده شد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با تاکید بر ضرورت استقرار پایگاه اورژانس در وادی رحمت، گفت: واحدی رحمت محل مراجعات افرادی است که از لحاظ روحی و روانی متألم هستند، حتی چند وقت پیش یکی از رانندگان همکار در شهرداری، در پارکینگ وادی رحمت پشت فرمان سکته کرده بود.

گفتنی است هفته گذشته یک کارگر گورکن در وادی رحمت دچار ایست قلبی شده بود و بدلیل عدم وجود ایستگاه اورزانس و در نتیجه عدم اعزام به موقع، جان باخت.

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید

هواداران تراکتور مقابل ذوب آهن، شب پراضطرابی را پشت سر گذاشتند.

طرفداری | دیدار شب گذشته تراکتور و ذوب‌آهن در جام حذفی، صحنه‌هایی نگران‌کننده را برای هواداران تیم تبریزی رقم زد. در جریان این مسابقه، دو هوادار تراکتور به دلیل عارضه قلبی و استرس شدید، توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

وحید شادی‌نیا، سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌ شرقی در این خصوص گفت:

در جریان دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن در جام حذفی، بازیکن گرجستانی ذوب‎‌آهن به‌علت ضربه وارده به سر حین بازی توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافت.

شادی‌نیا از ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به دو تماشاگر تیم تراکتور نیز خبر داد و افزود:

مرد ۴۷ ساله به‌دلیل عارضه قلبی و مرد ۳۵ ساله به‌دلیل هیجانات تحت مراقبت‌های درمانی اورژانس قرار گرفته و به بیمارستان‌های ارتش و مدنی تبریز منتقل شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • ۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز
  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب