Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@08:59:36 GMT

صعود شهر خودرو با شکست نماینده بحرین

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۸۲۰۱

صعود شهر خودرو با شکست نماینده بحرین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم فوتبال شهر خودرو ایران در چارچوب دیدارهای مرحله دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت 17:50 امروز (شنبه) در ورزشگاه شارجه امارات به مصاف تیم الرفاع بحرین رفت که بازی با پیروزی 2 بر یک نماینده کشورمان پایان رسید.

محمدرضا خلعتبری (19) و امین قاسمی‌نژاد (83) برای تیم شهر خودرو گلزنی کرد و صالح طاهر سعید (35) موفق شد تک گل الرفاع را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الرفاع در این بازی با اخراج یکی از بازیکنانش در دقیقه 87 بازی 10 نفره شد.

شهر خودرو در این دیدار با ترکیب سیدمهدی رحمتی، علی نعمتی، حسین مرادمند، علی فرامرزی، حسن جعفری، اکبر صادقی، سعید صادقی، میلاد سرلک، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا خلعتبری (84 - روح‌الله سیف‌اللهی) و حسین مهربان (71 - مرتضی خراسانی) به میدان رفت.

شهر خودرو در دومین دیدار خود در مرحله پلی‌آف روز سه‌شنبه هفته جاری به مصاف السلیه قطر می‌رود. این بازی در کشور قطر برگزار خواهد شد.

255 41

کد خبر 1345876

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا باشگاه شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۸۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم

به گزارش “ورزش سه”، پرسپوليس در مرحله یک هشتم جام حذفی برابر آلومینیوم در اراک مصاف خواهد داد.

در این بازی سرخپوشان علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه و سعید صادقی را در اختیار نخواهند داشت. هافبک تکنیکی پرسپوليس پیش از اعزام این تیم به اراک، به دلیل سرماخوردگی از سفر بازماند.

سعید صادقی به دلیل ابتلا به ویروس شدید سرماخوردگی و تب و لرز، از اردوی سرخپوشان خارج شد تا سومین غایب تیمش در این بازی حساس لقب گیرد.

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • هاشم‌نژاد: غافلگیرانه گل خوردیم
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم