Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی گسترش ویروس کشنده "کرونا" در چین، دولت ایالات متحده آمریکا قصد دارد با یک پرواز اختصاصی چارتر، دهها دیپلمات و خانواده‌های آنها و نیز شهروندان آمریکایی را از شهر "ووهان" چین خارج کند.

به گزارش عصرایران به نقل از روزنامه آمریکایی" وال استریت ژورنال" پس از قرنطینه شهر "ووهان" چین در پی گسترش ویروس کُشنده " کرونا" ایالات متحده آمریکا با تعطیلی کنسولگری خود در این شهر، قصد دارد با یک پرواز چارتر دیپلمات‌ها و شهروندان خود را از این شهر خارج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات وزارت خارجه آمریکا اعلام کردند برای این پرواز اختصاصی مشغول رایزنی با طرف چینی هستند. شهر "ووهان" از بیم گسترش ویروس کرونا قرنطینه است و 4 روز است که همه راه‌های ورودی و خروجی به این شهر بسته است.

نزدیک به هزار شهروند ایالات متحده آمریکا در ووهان زندگی می‌کنند. مقامات آمریکایی گفته‌اند پرواز چارتری که قرار است دیپلمات‌های آمریکایی و خانواده‌های آنها و شهروندان این کشور را به ایالات متحده آمریکا منتقل کند، گنجایش 230 مسافر خواهد داشت.

در این پرواز یک اکیپ کامل پزشکی وجود دارد که در صورت بروز علایم ابتلا به ویروس در بین مسافران، مراقبت‌های لازم پزشکی انجام پذیرد.

"شی جن پنگ" رییس جمهوری چین امروز (شنبه) از گسترش ویروس کرونا در کشورش ابراز نگرانی کرده است.

ویروس کرونا در شرایطی حالت همه‌گیری یافته که چینی‌ها در تعطیلات سال نو چینی هستند و در این ایام سفرهای داخلی و خارجی زیادی می‌روند.

تاکنون در اثر ابتلا به ویروس کرونا بیش از 41 شهروند چینی کشته شده‌اند. انتظار می‌رود تعداد تلفات این ویروس در چین و در دیگر کشورهای جهان به سرعت افزایش یابد.

 

 

لینک کوتاه: asriran.com/002ys1

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس مرموز چینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۹۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اعتراض کودکان غزه به جنایت‌های اسرائیل (فیلم) اعتراض محیط زیستی در آلمان؛ اشغال یک جنگل (فیلم) مراسم تحلیف نخست وزیر جدید پاکستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • آمریکا نباید از خط‌قرمزها عبور کند
  • ترجیح می‌دهیم فیلترمان کنند تا اینکه پلتفرم خود را بفروشیم
  • (ویدیو) استقبال سرد چینی‌ها از بلینکن
  • استقبال سرد چینی‌ها از بلینکن
  • ویدیو/ گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا در حمایت از فلسطین
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم)
  • بانک‌های چینی به دردسر افتادند؛ پای تحریم آمریکا در میان است
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • وال استریت ژورنال: آمریکا طرح تحریم برخی بانک‌های چینی را در دستور کار قرار داد