Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه شنبه در شورای تامین مسکن استان ایلام اظهار داشت: در حوزه مسکن نیازمندان باید بگونه ای عمل شود که سهم آورده کمتری برای این متقاضیان در نظر گرفته شود.

وی افزود: در طرح جدید مسکن وزارت راه و شهرسازی باید سهم آورده افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و سایر افراد کم درآمد جامعه به نحوی تامین شود چرا که در غیر این صورت دوباره این طرح ها باعث ایجاد تورم و سودجویی برخی افراد و بدون خانه ماندن دهک های پایین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی دشتکی یادآور شد: به هر صورت یا از بودجه های دولتی یا خیرین و طرق دیگر نسبت به تامین مسکن نیازمندان و خانه دار شدن آنها اقدام شود و باید جهت تامین مسکن دهک های پایین جامعه تمهیداتی بکار گرفته شود و البته با وجود برنامه های بسیاری که برای ساخت مسکن در کشور وجود دارد هنوز برنامه مشخصی برای تأمین مسکن اقشار ضعیف جامعه ارائه نشده است.

وی با بیان اینکه باید راه های دیگری برای کاهش قیمت تمام شده مسکن برای دهک های پایین جامعه ایجاد شود، اضافه کرد: هرچند ماهیت مسکن مهر طرح خوبی بود اما در عمل نوع اجرای آن ایرادات عمده ای داشت و مشکلاتی برای دولت و مردم ایجاد کرد که بعضی از این مشکلات بعد از گذشت این همه سال هنوز به قوت خود باقی است.

وی با اشاره به اینکه در طرح مسکن مهر قاعده و هدف خوب بود ولی هیچ گاه در عمل اجرای آن مطلوب نبود، گفت: در این طرح مقرر شد خانه ها اجاره به شرط تملیک برای متقاضیان باشد و سهم بانک ها و دولت و سهم آورده متقاضیان در نظر گرفته شود اما اقشار آسیب پذیر در تامین آورده با مشکل مواجه شدند و در طرح جدید باید مشکلات گذشته تکرار نشود.

در پایان این جلسه مصوب شد نامه ای برای وزیر مسکن و شهرسازی تنظیم و  در خصوص تامین مسکن دهک های پایین جامعه تمهیدات لازم در اتخاذ شود. 

برچسب‌ها ایلام قاسم سلیمانی دشتکی مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام قاسم سلیمانی دشتکی مسکن ایلام قاسم سلیمانی دشتکی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۹۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار شهرستان خاش گفت: با همکاری اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری و ارگان‌های مختلف ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در نقطه استراتژیک شهر خاش تامین شد.
صاحب گل صالحی افزود: این زمین به همت شهرداری خاش در حال قطعه بندی، زیرسازی و آماده سازی است.
وی ادامه داد: متقاضیان برای دریافت زمین می‌توانند به سامانه‌های اقدام ملی مسکن مراجعه و ثبت نام خود را نهایی کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • تامین ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش
  • زباله‌های پلاستیکی نفس ایلام را بند آورده اند