Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در حاشیه بازدید خبرنگاران و اصحاب رسانه از مرکز آموزشی درمانی علوم پزشکی و بیمارستان کوثر سمنان بابیان اینکه مرکز تحقیقات سرطان و سوانح سوختگی سمنان ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی، این طرح هم‌اکنون پیشرفت خوبی دارد و اتمام آن در زمره برنامه‌هایی است که پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بابیان اینکه طرح‌های عمرانی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان طی سنوات گذشته با پیشرفت خوبی مواجه هستند، افزود: بخش دیالیز، وی آی پی، بخش روان از جمله طرح‌هایی است که طی دو سال گذشته به اتمام و به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه علاوه بر مرکز تحقیقات سرطان و سوانح و سوختگی سمنان مرکز اورژانس این بیمارستان نیز در دست پیگیری است، ابراز داشت: هم‌اکنون این طرح‌ها در مرحله نازک‌کاری است و علاوه بر آن بخش رادیوتراپی نیز در مرحله بتن‌ریزی قرار دارد.

دانایی بابیان اینکه بیمارستان کوثر سمنان با افزایش مراجعه‌کنندگان روبرو بوده است، در ادامه تصریح کرد: این در حالی است که میزان مراجعه‌کنندگان بیمارستان دولتی ۲۰ درصد کاهش داشته است و این استقبال سمنانی‌ها از اعتماد بالای آن‌ها به این بیمارستان حکایت دارد.

او  بابیان اینکه اکثر خطا‌های پزشکی در بازه زمانی ۲.۵ تا شش صبح و زمان ویزیت پزشک اتفاق می‌افتد، افزود: با توجه به این موضوع می‌بایست دقت و رسیدگی به بالاترین خود برسد تا این خطا‌ها کاهش یابد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی مشکلات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۹۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان در زمره استان‌های کم تورم کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، آمارهای مرکز آمار کشور نشان می‌دهد که استان سمنان در زمره استان‌های کم تورم کشور محسوب می‌شود. نرخ تورم ماهانه این استان در آمار اعلامی ۳.۶ درصد و نرخ تورم سالانه ۳۶.۳ درصد اعلام شده است.

استاندار سمنان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه تعامل خوب بین کبه، تولیدکنندگان، مسئولان و مردم در استان باعث شده تا سمنان یکی از کمترین میزان تورم‌ها را در کشورمان داشته باشد، گفت: در زمینه تورم سمنان در زمره پنج استان آخر است.

سید محمدرضا هاشمی با بیان اینکه نرخ تورم سالانه استان طبق اعلام مرکز آمار کشور ۳۶.۳ درصد است، تاکید کرد: تنها چهار استان کشور مانند سیستان و بلوچستان، تهران، بوشهر و زنجان دارای تورمی کمتر هستند.

وی با بیان اینکه تورم خوراکی‌ها در استان سمنان ۳۲.۸ درصد بوده است، تاکید کرد: در این شاخص سمنان بعد از استان قزوین دارای دومین استان با کمترین میزان تورم خوراکی و آشامیدنی است.

استاندار سمنان گفت: تورم غیرخوراکی ها و خدماتی‌ها هم در استان سمنان ۳۹.۲ درصد از سوی مرکز آمار کشور اعلام شده در صورتی که میانگین کشوری نزدیک بیش از ۴۰ درصد است.

کد خبر 6097769

دیگر خبرها

  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • سمنان در زمره استان‌های کم تورم کشور است
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد
  • اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • آغاز فاز مطالعاتی روی جلبک‌های دارویی
  • آغاز فاز مطالعاتی جلبک‌های دارویی در چابهار
  • آغاز نخستین دوره برداشت جلبک‌های دارویی در چابهار