Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@17:05:13 GMT

عباسعلی: برای کسب بهترین نتیجه به پاریس آمده ام

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۹۵۵۵

عباسعلی: برای کسب بهترین نتیجه به پاریس آمده ام

حمیده عباسعلی با بیان مطلب فوق به خبرنگار اعزامی مهر به فرانسه افزود: رقابتهایی که به میزبانی پاریس در کاراته برگزار می‌شود همیشه سخت و دشوار است و در این دوره نیز شاهد چنین مسابقات سطح بالایی بودیم و با توجه به اینکه در حال نزدیک شدن به پایان رقابتهای کسب سهمیه از طریق رنکینگ می‌شویم و همین موضوع کار را دو چندان سخت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه کاراته کاها می‌خواهند از هر فرصتی برای کسب امتیاز استفاده کنند.

سرگروه تیم ملی بانوان ادامه داد: با توجه به طلای که در کاراته وان شیلی مدال کسب کرده بودم، این مسابقات برای من خیلی اهمیت داشت. چند سالی بود که در رقابتهای پاریس مدال طلا نگرفته بودم، خیلی دوست دارم در این دوره به مدال طلا دست پیدا کنم.

وی افزود: در این دوره مسابقات خوبی به نمایش گذاشتم و با وجود رقبایی سرسختی که داشتم خدا را شکر به فینال را ه پیدا کردم. من بعد از یک دور استراحت با برتری مقابل دانمارک، اسلواکی، فرانسه که میزبان بود و از حمایت تماشاگران خود بهره می‌برد و بلغارستان به مبارزه پایانی راه پیدا کردم.

عباسعلی در پایان گفت: در فینال باید با رقیب ترکیه‌ای مبارزه کنم. با این حریف دوبار مبارزه کرده‌ام که یک پیروزی و یک شکست حاصل آن بوده است. فردا یک روز دیگر است و تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین اتفاق بیفتد.

شایان ذکر است دیدارهای ره بندی و فینال فردا یکشنبه ششم بهمن ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 4835059

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته کاراته لیگ جهانی کاراته وان کاراته حمیده عباسعلی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال امید ایران وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال شهر خودرو مشهد یحیی گل محمدی فرهاد مجیدی جام تختی تیم فوتبال تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۹۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز در دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از شرایط و نحوه سازماندهی آزمون سراسری در رشته تجربی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب اسناد و ترسیم ساختار مصوبات، برای بررسی از نحوه اجرای آن نیز ورود می‌کند، در همین راستا امروز برای بازدید شرایط برگزاری آزمون سراسری در حوزه دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشد چشمگیری داشته و با نظارت و بازدیدی که از این سازمان و نحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف داشتیم، می‌توان به جرات گفت که احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی‌تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد
  • جنجال مدال اهدایی و عکس یادگاری یک دختر با علی دایی +تصویر
  • جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است