Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@06:09:38 GMT

انتخاب سرمربی تیم ملی همچنان بی جواب؟

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۵۹۶۷۹

انتخاب سرمربی تیم ملی همچنان بی جواب؟

‍‍‍‍‍‍

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه گزینه خارجی برای تیم ملی نقشی ندارد گفت: فدراسیون فوتبال ظرف چند روز آینده با هماهنگی هیئت رئیسه سرمربی تیم ملی را معرفی خواهد کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

محمود شیعی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در ارتباط تلفنی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بر اساس تصمیم جلسه ای که داشتیم سرمربی تیم ملی قرار است داخلی باشد که ظرف چند روز آینده فدراسیون فوتبال با هماهنگی هیئت رئیسه سرمربی تیم ملی را معرفی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

او درباره اینکه یکی از گزینه های سرمربی تیم ملی علی دایی است گفت: هنوز جمع بندی نهایی گفته نشده و گزینه خارجی نقشی ندارد.

 

عملکرد شایسته دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا

استقلال و شهرخودرو امشب در نخستین گام از لیگ قهرمانان آسیا و در مرحله پلی آف مقابل رقبای خودشون پیروز شدند.  تیم استقلال ،یکی از نمایندگان ایران، در شهر دُبی برابر الکویت کویت به میدان رفت و با ۳ گل به پیروزی دست یافت.   شیخ دیاباته ۲ بار و وریا غفوری یکبار برای استقلال گل زدند، استقلال سه شنبه این هفته در مرحله بعدی پلی اف با الریان قطر مسابقه میدهد.
همچنین در ورزشگاه شارجه، شهرخودرو دیگر نماینده کشورمان ۲ به ۱ الرفاع بحرین شکست داد، محمدرضا خلعتبری و امین قاسمی نژاد برای شهرخودرو گل زدند، در مرحله بعدی سه شنبه این هفته شهرخودرو در زمین السیلیهء قطر به میدان میرود.

سیروس دین محمدی بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال با حضور در در برنامه چهارسوی لیگ درباره عملکرد استقلال در بازی امروز مقابل الکویت کویت گفت: از نظر فوتبالی تیم استقلال با توجه به مشکلات و تمرین نامناسب امروز خیلی خوب و باغیرت بازی کرد.

دین محمدی در ادامه گفت: ریکاوری برای بازیکنان خیلی مهم است بنابراین امیدواریم این چند روز قبل از بازی مقابل الریان همانند امروز خوب و سرحال بازی کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

او درباره عملکرد فرهاد مجیدی مربی تیم استقلال نیز گفت: سیستم همان 3-4-3 بود اما در شرایط فعلی استقلال مجیدی می تواند عملکرد خوبی داشته باشد. 

وی درباره حریف استقلال نیز گفت: الریان در آسیا همیشه حرف اول را زده و بازیکنان خوب و توانمندی دارد که عملکرد تیم استقلال با توجه به ریکاوری بسیار مهم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 دین محمدی درباره نتیجه شهر خودرو نیز گفت: این تیم نیز امروز عملکرد خوبی از خود نشان داد و با توجه به اینکه در اکثر مواقع در صدر جدول و بالای جدول قرار داشته انتظارها از این تیم بالاتر است.

 

 

 

 

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۹۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد

ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر امور شهری استانداری لرستان گفت: شهردار نمونه براساس دستورالعمل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

عنایت میرزایی به تجلیل از شهرداران نمونه استان در آیین گرامی‌داشت شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و اظهار کرد: انتخاب شهردار برتر بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور و در سه حوزه ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد انتخاب می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به این دستورالعمل تعداد شهرداران انتخابی بیش از یک شهرداری خواهد بود.

مدیرکل دفتر شهری استاندار گفت: با توجه به این دستور عمل در لرستان از ۷شهرداری تجلیل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • انتخاب شهردار نمونه بر اساس ایجاد درگاه ارتباطی، بازرسی و ارزیابی عملکرد
  • پورموسوی: انتخاب داور شمالی برای بازی با سپاهان درست نبود؛ ذهنیت‌ها قبل از بازی نباید ایجاد شود
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)