Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نخست‌وزیر کانادا بر بررسی مستقل جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی که به طور غیرعمد در ایران مورد هدف قرار گرفت، تاکید کرد. تا کنون موردی از ابتلای ایرانیان مقیم چین به این ویروس گزارش نشده است و سفارت جمهوری اسلامی ایران تاکید کرده است که به طور ویژه‌ای پیگیر وضعیت سلامت ایرانیان مقیم شهر ووهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدجواد ظریف: ۳۲ سال پیش آمریکا هواپیمای مسافربری ایران را سرنگون کرد و آن‌ها تابحال به طور رسمی از ما عذرخواهی نکرده‌اند. افسر آمریکایی که مسئول شلیک به هواپیمای ایران بوده حتی مدال افتخار هم گرفت. اما مامور ایرانی که به هواپیمای اوکراینی شلیک کرد در زندان به سر می‌برد. پمپئو در پاسخ به اینکه آیا فشار حداکثری بر ایران در طول یک سال‌ونیم گذشته نتیجه داشته است؟ مدعی شد: بله کاملا. وقتی ما فعالیت خود را شروع کردیم، کار زیادی برد تا این چشم‌انداز اقتصادی، نظامی و دیپلماتیک را تغییر شکل دهیم. #فوتوـ نیوزـ تابناک تیم ملی هندبال مردان ایران در رده بندی مسابقات قهرمانی آسیا با شکست مقابل امارات پنجمی آسیا را از دست دادو ششم شد. #فوتوـ نیوزـ تابناک این طرح براساس میانگین وقایع طلاق شهر مرکز استان بعلاوه ۲۰ درصد برای دفاتر طلاق بصورت سالیانه اجرا می‌شود. این طرح علاوه بر اجرای عدالت درحوزه دفاتر طلاق و دفع هرگونه مفسده منشاء اجرای عدالت در سایر اصناف خواهد شد. طرح تعیین سقف طلاق بمدت ۶ ماه در دو استان آذربایجان شرقی و همدان بصورت آزمایشی اجرا و نواقص آن برطرف شد. محمدرضا باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین مدعی شد که یکی از ائمه جمعه کشور به دلیل عدم التزام به اسلام از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده است. استقلال در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا توانست با سه گل الکویت را شکست دهد. و راهی مرحله بعد شود همچنین تیم فوتبال شهرخودرو با برتری ۲ بر یک برابر الرفاع بحرین، توانست به مرحله دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و حریف السیلیه قطر شود. کارشناسان می‌گویند دو گونه مار - کریت چینی و کبرا چینی- می‌توانند منبع اصلی ویروس کرونا باشند که به تازگی در چین شناسایی شده و عامل شیوع بیماری عفونی تنفسی کشنده‌ای در این کشور است. عراقچی، معاون وزیر امور خارجه: «فشارحداکثری» به وضوح یک شکست بزرگ است اما افراطیون کاخ سفید که هیچ چیزی را درباره ایران درک نمی‌کنند، هنوز هم پافشاری می‌کنند. ترور قهرمان‌های ما در تروریسم آمریکا، پایان حضور آمریکا در منطقه را آغاز کرد. حالا، تازه‌کاران در وزارت امور خارجه[آمریکا] که بسیار کورتر از آنند که تظاهرات گسترده را ببینند، یک سردار دیگر را تهدید می‌کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: عبدالحسین مجدمی اکبر طبری اجلاس داووس عباس تبریزیان طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا احمد حمزه کرونا چین ایران عبدالحسین مجدمی اکبر طبری اجلاس داووس عباس تبریزیان طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا احمد حمزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۹۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد

میزبان جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل تیم ملی کشورمان صف‌آرایی می‌کند.

به گزارش تسنیم، مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 امروز (چهارشنبه) با دیدار تیم‌های ملی فوتسال ازبکستان و ویتنام به پایان رسید که در این بازی ازبکستان به برتری 2 بر یک دست یافت.

ازبک‌ها در دقیقه 17 این مسابقه با گل تین‌فات از ویتنام عقب افتادند و برتری ویتنامی‌ها تا دقیقه 34 پابرجا بود، اما تولکینوف در همین دقیقه گل تساوی را به ثمر رساند و گل ژورائف در دقیقه 39، پیروزی را برای شاگردان ونانسیو لوپس به ارمغان آورد.

ازبکستان که امسال از جام جهانی 2024 میزبانی می‌کند و خیالش بابت حضور در جام جهانی راحت است، در مرحله‌ نیمه نهایی به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت.

این دوره از مسابقات جام ملت‌های آسیا، مرحله انتخابی جام جهانی 2024 محسوب می‌شود و چهار تیم نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا راهی جام جهانی خواهند شد. با توجه به اینکه ازبکستان نیز راهی نیمه نهایی شده، چهار تیم بازنده در مرحله پلی‌آف با هم رقابت می‌کنند تا بعد از ایران، ازبکستان، تاجیکستان و تایلند، پنجمین نماینده آسیا در جام جهانی مشخص شود.

برنامه دیدارهای مراحل حذفی جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است:

جمعه 7 اردیبهشت

نیمه نهایی
تایلند - تاجیکستان، ساعت 14:30
ایران - ازبکستان، ساعت 17:30

پلی‌آف
عراق - افغانستان، ساعت 10:30
ویتنام - قرقیزستان، ساعت 12:30

یکشنبه 9 اردیبهشت
بازی نهایی پلی‌آف: ساعت 8:30
رده‌بندی: ساعت 11:30
فینال: ساعت 14:30

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن ابهام درباره پرواز تیم ملی فوتسال به تایلند

دیگر خبرها

  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۲ - ۱ قرقیزستان
  • گزارش زنده: ایران 0 - قرقیزستان 0
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • محکومیت عامل حمله به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به حبس | متهم: می خواستم از مقامات ایران انتقام بگیرم!
  • عامل حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس به حبس محکوم شد