Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرن مونیخ در صدمین دیدار خود در برابر شالکه حریف را درهم کوبید. از سویی دیگر لواندوفسکی نوزدهمین گل خود به شالکه را به ثمر رساند.

طرفداری- پیروزی 5 بر 0 بایرن مونیخ برابر شالکه، یکی از مهم ترین نتایج هفته نوزدهم بوندسلیگا بود. باوارایی‌ها حریف خود را گلباران کردند و در همین راستا نگاهی به نکات آماری این دیدار انداخته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- بایرن مونیخ در این فصل بوندسلیگا، 14 گلزن مختلف داشته است. به عبارتی در این زمینه یکه تاز است. گلزنی لئون گورتسکا در برابر تیم سابقش وی را تبدیل به چهاردهمین گلزن بایرنی‌ها در این فصل کرد.

- بایرن مونیخ نه تنها با 54 گل زده بهترین خط حمله این فصل را در اختیار دارد بلکه این آمار بهترین رکورد در بوندسلیگا طی 34 سال اخیر محسوب می‌شود. آخرین بار وردربرمن در فصل 1985/86 موفق شده بود 57 گل در 19 بازی به ثمر برساند.

- آمار فوق العاده توماس مولر از زمان به روی کار آمدن هانس فلیک ادامه دارد. بازیکن آلمانی در 9 بازی، آمار 8 پاس گل و 4 گل را ثبت کرده و فقط در بازی با فرایبورگ موفق به ثبت گل یا پاس گل نشده است.

- مولر با گلزنی برابر شالکه، موفق به ثبت صدمین گل خود در طول دوران ورزشی‌اش در ورزشگاه آلیانز آرنا شد.

- شالکه حالا تبدیل به دومین طعمه محبوب روبرت لواندوفسکی شده است. وی در برابر این تیم 19 گل به ثمر رسانده و فقط در برابر وولفسبورگ تعداد گل بیشتری را به ثمر رسانده است (21 گل).

دیدار بایرن مونیخ و شالکه در هفته نوزدهم بوندسلیگا فصل 2019/20، صدمین تقابل این دو باشگاه بزرگ محسوب می شود.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۵۹۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل لئونیداس استرجو به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 1-0 بایرن مونیخ)

لئونیداس استرجو گل اول اشتوتگارت را به ثمر رساند.

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • گل کاتومپا اموومپا به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ)
  • گل وویونگ جونگ به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 2-1 بایرن مونیخ)
  • گل هری کین به اشتوتگارت از روی نقطه پنالتی (اشتوتگارت 1-1 بایرن مونیخ)
  • گل لئونیداس استرجو به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 1-0 بایرن مونیخ)
  • اشتوتگارت - بایرن مونیخ؛ ترکیب رسمی
  • جنگ برای حضور در سوپرکاپ؛ ترکیب احتمالی اشتوتگارت و بایرن مونیخ
  • ژاوی، لواندوفسکی را برای فروش گذاشت!
  • برنابئوی امن: آماری که بایرن را می‌ترساند
  • رسمی؛ سهمیه پنجم بوندسلیگا در فصل 25-2024 لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد
  • نگاهی متفاوت به دیدار روز گذشته معلمان با رهبر انقلاب + فیلم