Web Analytics Made Easy - Statcounter

گردان‌ های حزب الله عراق روز شنبه اعلام کردند که سامانه دفاع موشکی آمریکا (پاتریوت) و سامانه‌های مشابه آن موفق نخواهند بود که حملات آن‌ ها را متوقف کنند.

به گزارش ایرنا، گردان های حزب الله عراق تاکید کردند: این آمادگی را داریم که استحکامات دشمن را نابود و آن را به تلی از خاک تبدیل کنیم.

حزب الله عراق افزوده است: باید جلوی بی توجهی نیروی هوایی ارتش آمریکا و نقض آشکار حریم هوایی عراق گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه آمده است: نیروی هوایی ارتش آمریکا حریم هوایی شهرهای مقدس کربلا و نجف را نقض کردند.

نیروهای حزب الله عراق در پایان اعلام کردند: بار دیگر تاکید می کنیم که آماده فرسایش آمریکا - این دشمن شیطانی در عراق و منطقه - هستیم.

چند مقام نظامی آمریکایی چهارشنبه گذشته مدعی شدند که پنتاگون پس از حمله موشکی سپاه به پایگاه‌های "عین الاسد" در الانبار و "الحریر" در کردستان عراق احتمالا سامانه دفاع موشکی پاتریوت در عراق مستقر می‌کند.

گمانه‌ زنی‌ ها در مورد استقرار سامانه دفاع موشکی در عراق پس از آن روی می‌دهد که مجلس عراق ۱۵ دی ماه به خروج نظامیان آمریکایی از خارج این کشور رأی مثبت داد.

لینک کوتاه: asriran.com/002ysH

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: حزب الله عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۰۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جنبش مقاومت اسلامی لبنان بامداد پنجشنبه از عملیات موشکی علیه نظامیان و پایگاه رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب‌الله در این راستا، تصاویر حمله موشکی به اهداف صهیونیستی در مناطق «رامیم»، «هونین» و «مرغلیوت» در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان ضمن اشاره به گرفتن تلفات از صهیونیست‌ها در این حمله، گفت که این عملیات را در پاسخ به حملات اشغالگران علیه غیرنظامیان لبنانی انجام داده است.

این در حالی است که در بامداد پنجشنبه، مناطق اطراف شهرک‌های «مارون الراس»، «حولا» و «یارون» چندین مرتبه هدف حملات توپخانه‌ها و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان پیش از این نیز گفته بود که نظامیان صهیونیست در نزدیکی پایگاه «جل العلام» در شمال فلسطین اشغالی را با موشک هدف قرار داده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمله موشکی به میدان گازی سلیمانیه و توقف کار پمپ بنزین‌ها
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • مخالفت یونان با تامین سیستم‌های دفاع هوایی اوکراین
  • یونان ارائه سامانه دفاع هوایی به اوکراین را رد کرد
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰؛ علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل می‌کند؟!
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰ چیست؟ آیا می‌تواند علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل کند؟
  • لحظه ترور یکی از رزمندگان سامانه پدافند هوایی حزب الله
  • حزب الله شعاع حملات خود را به عمق اسراییل گسترش داد
  • اعتراف رسانه‌های عبری به حجم سنگین حملات موشکی حزب الله