Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بررسی مسائل و مشکلات و همچنین آخرین وضعیت معدن آلبلاغ اسفراین و نیز ساماندهی وضعیت و تعیین تکلیف فوری اراضی حریم روستاها از مهمترین محورهای مورد بحث و گفتگو در دهمین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در سال ۱۳۹۸ به شمار می‌رفت. تاریخ انتشار: 00:51 - 06 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۰۱۳۷

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، دهمین جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال در سال ۱۳۹۸ به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین جعفری رئیس کل دادگستری خراسان شمالی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بررسی مسائل و مشکلات و همچنین آخرین وضعیت معدن آلبلاغ اسفراین و نیز ساماندهی وضعیت و تعیین تکلیف فوری اراضی حریم روستاها(واقع در محدوده اجرای طرح هادی روستاها) از مهمترین محورهای مورد بحث و گفتگو در این نشست به شمار می‌رفت.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری با بیان اینکه نتایج مرحله اول پیگیری‌های انجام شده، حکایت از عزم جزم و اهتمام جدی دستگاه‌های ذی ربط برای حل مشکلات مربوط به ساخت و سازهای غیرمجاز در این محدوده‌ها داشته و اساسا چشم اندازی خوب برای ساماندهی وضعیت اراضی واقع در حریم روستاها را به ذهن متبادر می نماید، تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌های دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به عنوان دبیر شورای حفظ حقوق بیت‌المال امیدواریم تا قبل از پایان سال جاری وضعیت اراضی مربوطه به طور قطعی ساماندهی و تعیین تکلیف شود.

وی افزود: همه دستگاه‌های مسئول از جمله راه و شهرسازی، منابع طبیعی و نیز بنیاد مسکن مکلف هستند مطابق قوانین و مقررات موضوعه نسبت به ساخت و سازهای غیر مجاز انجام شده در این محدوده دقت و مراقبت لازم را اعمال و چنانچه با موارد و مصادیقی از ساخت و سازهای غیرمجاز مواجه شدند، وفق مقررات اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید:

ضرب الاجل یک‌ماهه دستگاه قضایی به دو مدیر/ اقدام عاجل برای ایمن‌سازی معدن آلبلاغ

بررسی مسائل و مشکلات معدن ابلاغ اسفراین و موضوع مجوزهای صادره درباره اکتشاف و نیز انفجار نقاط حادثه‌خیز در این معدن از دیگر محورهایی مباحث مهم مطروحه در این نشست بود که رئیس کل دادگستری خراسان شمالی به آن پرداخت.

جعفری افزود: با عنایت به چشم‌اندازی که پیش رو داریم انشالله در سال ۱۳۹۹ مشکلات مربوط به این معدن به طور کامل مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری طرح هادی دادگستری خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۰۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، فرهنگیان تازه استخدام از ما خواستند تا پیگیر اقساطی شدن شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳ باشیم.

متن نامه ی شهروند خبرنگار ما با این شرح است: 
با سلام و تحیات الهی، خواهشمندم موضوع شهریه پودمان فرهنگبان ماده ۲۸ سال ۱۴۰۳ را بررسی نمایید، چون آقای وزیر به فرهنگیان تازه استخدام قول داده بودند که نصفی از شهریه را دولت و نصف دیگر آن را در زمان واریز حقوق به صورت قسطی از حقوق فرهنگیان کسر شود، متاسفانه در حالی که سه روز مانده به ثبت نام، اعلام کردند که باید تمام هزینه که مبلغی بالغ بر ۵۴۰۰۰۰۰ تومان را فرهنگیانی که پاییز ۱۴۰۳ باید سر کلاس حاضر شوند، بپردازند، لطفا پیگیری نمایید.

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه‌های آذربایجان شرقی
  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳
  • تخلفی که در «سنگلج» رخ داده است
  • بررسی آخرین وضعیت روستاهای برده میش و کپه‌کند بخش مرکزی مهاباد
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس