Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@02:17:27 GMT

امیری: پاراتیراندازان مشکلی از نظر فشنگ ندارند

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۰۶۷۱

امیری: پاراتیراندازان مشکلی از نظر فشنگ ندارند

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: ۵ تیرانداز حاضر در اردوی آمادگی پارالمپیک توکیو از نظر رکوردی شرایط راضی‌کننده‌ای دارند و فعلا مشکلی از نظر فشنگ نداریم.

حسین امیری در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت ۵ پاراتیراندازی که موفق به کسب سهمیه پارالمپیک توکیو شده‌اند، اظهار کرد: هر ۵ تیرانداز حاضر در اردوی آمادگی بازی‌های پارالمپیک توکیو از نظر رکوردی شرایط قابل قبول و خوبی دارند و در این دوره برخلاف دوره‌های قبل کمتر با مسائل حاشیه‌ای روبرو هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره علت عدم برپایی اردوی تیراندازان معلول در کیش گفت: به خاطر محدود بودن تجهیزات و امکانات تیراندازی در کیش از کمیته ملی پارالمپیک درخواست کردیم که اردوی پنج تیرانداز پارالمپیکی در محل فدراسیون و استادیوم آزادی برگزار شود تا مشکلی برای آماده‌سازی ورزشکاران بویژه در ۵۰ متر خفیف نداشته باشیم.

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی همچنین پیرامون این پرسش که چقدر مسائل و مشکلاتی که در گذشته گریبانگیر تیم تیراندازی بود مرتفع شده است، افزود: با توجه به این که یکسال و اندی از تیم تیراندازی معلولان دور بودم، الان شرایط راضی‌کننده است و تمام تیراندازان تلاش می‌کنند تا بهترین نتیجه را در توکیو کسب کنند. البته طی چند ماهی که دوباره سرمربی تیم ملی شدم، سعی کردم روحیه جنگندگی و خودباوری را به تیم بازگردانم. در حال حاضر نیز فکر می‌کنم ارتباط خوبی بین ورزشکار و کادر فنی ایجاد شده و دیگر مشکل خاصی وجود ندارد.

امیری در خصوص وضعیت ساره جوانمردی و امکان پیگیری تمریناتش با مربی دیگر، گفت: از زمانی که اردوها به صورت متمرکز در محل فدراسیون برگزار می‌شود جوانمردی نیز در کنار سایر تیراندازان تمرینات خود را پیگیری می‌کند و از نظر رکوردی شرایط بسیار خوبی دارد. ادامه فعالیت وی با یک مربی دیگر زمانی مطرح بود که جوانمردی از نظر روحیه جنگندگی تا حدودی افت پیدا کرده بود و همین مساله سبب تغییر رنگ مدال او از طلا به نقره در مسابقات جهانی استرالیا شد. در حال حاضر مشکل خاصی ندارد و تلاش بر این است که در توکیو دوباره بهترین عملکرد را داشته باشد.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که پیش‌بینی چند مدال را در توکیو دارید، اظهار کرد: در تیراندازی هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست، اما این امیدواری وجود دارد که در توکیو بهترین عملکرد را نسبت به دوره قبل داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۰۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است

امیر سرتیپ «مهدی خواجه‌امیری» معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، در آیین بزرگداشت روز ملی خلیج فارس که در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار شد، با اشاره به اهمیت راهبردی دریا اظهار کرد: در قرآن کریم بار‌ها بار‌ها نام «بحر» آمده است و همین موضوع، گویای اهمیت دریا است.

وی با اشاره به اهمیت خلیج فارس افزود: خلیج فارس بزرگ‌ترین گذرگاه انتقال انرژی جهان است و بیش از ۳۰ درصد انرژی جهان از تنگه هرمز عبور می‌کند؛ بنابراین توجه به دریا و بهره‌برداری از ظرفیت‌های غنی آن می‌تواند موجب پیشرفت‌های بسیار قابل توجه برای کشورمان شود.

امیر خواجه‌امیری گفت: دریا، منبع قدرت و ثروت است و کشور‌هایی که به دریا راه دارند، منابع غنی قدرت و ثروت را دارند.

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع تاکید کرد: امنیت خلیج فارس به دلایل گوناگون از جمله دربرگیری بیش از ۸۰ درصد تجارت کشورمان، صادرات نفت و… از اهمیت خاصی برای ما برخوردار است؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی هم بار‌ها بر اهمیت خلیج فارس برای ملت ایران و ملت‌های منطقه، تاکید داشته و دارند.

امیر خواجه‌امیری گفت: ویژگی دیگر خلیج فارس که به این منطقه اهمیت می‌بخشد، سهولت حمل و نقل در آن است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • وحید امیری در خروجی پرسپولیس+ تیم فصل بعد
  • وحید امیری در لیست خروج تابستانی پرسپولیس
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • شکلات های مخصوص المپیک تولید شد + نحوه تولید | ویدئو
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • خبر خوب به اردوی پرسپولیس رسید | بیرانوند به ال کلاسیکوی ایرانی می‌رسد + جزئیات
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است
  • فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!