Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوکسور تیم‌ملی ایران گفت: همه صحبت از 2 یا 3 سهمیه می‌کنند و آن را تا حدی هم قطعی می‌دانند ولی قبل از مسابقات نمی‌توان هیچ چیزی را پیش‌بینی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شاهین موسوی، بوکسور تیم‌ملی ایران درباره میزان آمادگی خود برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک 2020 توکیو در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: پس از پایان رقابت‌های قهرمانی جهان تقریبا به طور مداوم در اردو بودیم و خدا را شکر تمرینات منسجم و خوبی را در این مدت سپری کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی تیم‌ملی ترکیه هم به مدت 10 روز به ایران آمد که اردوی مشترک داشتیم و در پایان هم یک مسابقه درون اردویی برگزار کردیم که به نظرم خیلی خوب بود.

او در مورد حضور در تورنمنت بین المللی احمد کومرت ترکیه و عمکلرد تیم ایران نیز توضیح داد: مسابقات خوبی بود و اکثر بازیکنان هم عملکرد خوب و قابل قبولی داشتند. کشورهایی مانند بلغارستان، قزاقستان، الجزایر، دانمارک و مراکش هم حضور داشتند. البته قزاقستان با تیم اولش شرکت نکرد اما در مجموع برای حفظ آمادگی و شناخت نقاط  ضعف و قوت تورنمنت خوبی بود.

موسوی درباره تغییر میزبانی رقابت‌های گزینشی المپیک بیان کرد: همانطور که در جریان هستید به دلیل شیوع ویروس کشنده در چین میزبانی این مسابقات را به اردن دادند. اردن هم در بوکس حرفی برای گفتن دارد ولی صرفا فقط مکان مسابقات مهم نیست الان شرایط اردوهای تیم مهم است که باید برنامه‌ای برای آن صورت بگیرد تا از آمادگی ما کاسته نشود. هر چند که مطمئن هستم فدراسیون و کادرفنی برای این تاخیر برنامه خواهند داشت.

عضو تیم‌ملی بوکس در پایان درباره شانس کسب سهمیه المپیک گفت: کار دشواری است اما همه تلاش خواهیم کرد. جدیدا همه صحبت از 2 یا 3 سهمیه می‌کنند و آن را تا حدی هم قطعی می‌دانند شاید این افراد بهتر می‌دانند! ولی قبل از مسابقات نمی‌توان هیچ چیزی را پیش‌بینی کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا تیم ملی بوکس فدراسیون بوکس انتخابی المپیک 2020 شاهین موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۱۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک

علی امینی و ریحانه رضایی دو ملی پوش شمشیربازی اصفهان به رقابت‌های انتخابی المپیک زون آسیا اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مسابقات زون آسیا آخرین مرحله رقابت‌های انتخابی المپیک در قاره آسیا به حساب می‌آید که با حضور نمایندگان کشورهای مختلف در فجیره امارات برگزار می‌شود. قهرمان مسابقات در هر اسلحه صاحب سهمیه خواهد شد.

علی امینی و ریحانه رضایی ملی‌پوشان استان اصفهان به عنوان تنها نمایندگان ایران در اسلحه فلوره آقایان و اپه بانوان نیز روز گذشته به این رقابت اعزام شدند. رقابت ملی‌پوشان اصفهانی جهت کسب سهمیه المپیک فردا یکشنبه _نهم اردیبهشت_ آغاز خواهد شد.

کد خبر 748361

دیگر خبرها

  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهمیه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • رضایی: المپیکی شدن امامی و آذرپیرا تصمیم درست و عادلانه بود
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند