Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@09:16:35 GMT

۱۱ پل عابر پیاده در شهر یزد جمع‌آوری می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۱۳۶۶

۱۱ پل عابر پیاده در شهر یزد جمع‌آوری می‌شود

محمدرضا عارفی روزیکشنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با ایرنا افزود: با توجه به مصوبه شورای شهر یزد و طرح آن در شورای ترافیک استان مقرر شد، این تعداد سازه جمع آوری شود.

وی ادامه داد: این سازه ها در بلوار شهید صدوقی، میدان ابوذر، بلوار طالقاتی و مرکز شهر قرار دارد و با توجه به اینکه پل‌ها مکانیزه نیست و یا برخی وسایل آسانسور آن به سرقت رفت و بلااستفاده است، جمع آوری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرشورای ترافیک استان یزد اظهار داشت: برخی از پل‌ها آیین نامه‌های لازم را نداشتند و از لحاظ دسترسی و همچنین نوع جوشکاری و سازه‌ای دچار مشکل بودند، در صورت وقوع زلزله و یا حوادث دیگر تخریب و مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می کرد.

عارفی ادامه داد: مردم نیز به علت وجود پله‌های زیاد تمایل چندانی به استفاده از این سازه ها ندارند و در هفت ماهه امسال چند نفر به علت تصادف در محل پل‌ها هنگام عبور از عرض خیابان جان خود را از دست دادند.

به گفته وی در زیرپل عابر پیاده مقابل کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد هنگام عبور ۲ سالمند از عرض خیابان در برخورد با خودرو فوت کردند، فردی که در زیر پل فوت کند، مقصر است لذا مقرر شد پل‌های غیراستاندارد جمع آوری و یا جابه جا شود، البته بهسازی و بازسازی آن قبل از نصب مجدد انجام می‌شود.

مدیرکل دفتر فنی امور عمرانی و حمل و نقل ترافیک استانداری یزد ابراز کرد: البته در محل پل‌های جمع آوری شده اقدامات مهندسی از جمله نصب چراغ قرمز و همچنین استانداردسازی انجام خواهد شد تا مشکلی برای مردم وجود نداشته باشد.

عارفی ادامه داد: سه پل عابر پیاده مقرر شد تا پایان سال جمع آوری و اقدامات مهندسی ترافیکی انجام تا ایمن بودن آن حفظ شود و مقرر هم شد رسانه‌ها اطلاع رسانی کنند اگر از نظر شهروندان جمع آوری مناسب بود بقیه این سازه ها نیز جمع آوری شود.

دبیر شورای ترافیک استانداری یزد گفت: اقشار مختلف مردم و شهروندان می‌توانند نظرات خود را به دبیرخانه شورای ترافیک استانداری ارسال کنند تا در فعالیت‌های آتی مورد توجه مسوولان قرار گیرد.

برچسب‌ها یزد مدیریت شهری فنی و مهندسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد مدیریت شهری فنی و مهندسی یزد مدیریت شهری فنی و مهندسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۱۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و وضعیت فاضلاب معابر شهر سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این بازدید که پیرو دستور فرمانداری سلماس و در راستای ارج نهادن به مطالبات مردمی، انجام شد، با تشریح وضعیت و مشکل سیستم خروجی فاضلاب منازل، مقرر گردید شبکه بهداشت جهت پیشگیری از تهدیدات بهداشتی و زیست محیطی اخطار‌های لازم و قانونی به آن دسته از ساکنین که فاضلاب منازل خود را به معابر عمومی هدایت میکند صادر و برخورد لازم با آنها صورت گیرد.

همچنین مقرر شد امور آب و فاضلاب پس از تخصیص اعتبارات لازم و با اولویت فوری اقدامات لازم برای اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در این منطقه را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • مصوبات شورای ترافیک کنگان عملیاتی شود
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم
  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • بررسی مسائل و وضعیت فاضلاب معابر شهر سلماس
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب