Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رحمانی روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان که با حضور اردشیر صفاپور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در بویین زهرا برگزار شد، افزود: باید در کنار سیاست‌های فرهنگی، پیشگیرانه و درمانی برای آسیب دیدگان، زنجیره‌ای از اقدامات هدفمند در خدمات مشاوره‌ای، حمایت‌های اجتماعی و مهارتی و فرصت سازی شغلی همراه با نظارت بهینه در سطح شهرستان اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی خاطر نشان کرد: پاکی از اعتیاد به عنوان سرمایه‌ای مهم و دستاوردی مطلوب هنگامی اثربخش است که معتادان دوباره مجال بازگشت به چرخه آسیب و سوء مصرف مواد را نیابند.

وی اضافه کرد: یکی از عواملی که در این خصوص نقش محوری دارد اشتغال است چون معتادان بهبود یافته در صورت شاغل شدن، فرصت گذران مفید وقت، درآمدزایی و تعلق پذیری اجتماعی را به دست آورده و کمتر به بازگشت مجدد به منجلاب اعتیاد فکر خواهند کرد.

فرماندار شهرستان بویین زهرا در ادامه با اشاره به سیاست‌های کلی ابلاغی مبارزه با مواد مخدر از سوی مقام معظم رهبری، گفت: طبق این سیاست‌ باید برای توسعه مطالعات و پژوهش‌های بنیادی، کاربردی و توسعه‌ای در امر مبارزه با مواد مخدر و روانگردان و پیشگیری و درمان معتادان با تکیه بر دانش روز دنیا اقدام کرد و از ظرفیت علمی، تخصصی و پژوهشی کلیه مراکز علمی و دانشگاهی در این زمینه استفاده نمود.

در ادامه این جلسه سایر اعضا نیز به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود برای مقابله با مواد مخدر در سطح شهرستان پرداختند.

شهرستان بویین زهرا در ۵۵ کیلومتری مرکز قزوین واقع شده است.

برچسب‌ها استان قزوین مبارزه با موادمخدر ستاد مبارزه با مواد مخدر بویین زهرا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین مبارزه با موادمخدر ستاد مبارزه با مواد مخدر بویین زهرا استان قزوین مبارزه با موادمخدر ستاد مبارزه با مواد مخدر بویین زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۱۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن هاشم نیا اظهار کرد: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان – قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، " در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم "کشف و در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

کد خبر 6087093

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود