Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@22:59:42 GMT

بیرانوند دوباره شاگرد ویلموتس می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۲۳۹۱

بیرانوند دوباره شاگرد ویلموتس می‌شود؟

به احتمال زیاد علیرضا بیرانوند و مارک ویلموتس در تیم آنتورپ بلژیک با هم کار خواهند کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت dhnet بلژیک، علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی مورد توجه چند تیم بلژیکی قرار دارد و فصل آینده احتمالا در تیم آنتورپ بازی خواهد کرد. بیرانوند البته پیشنهادهایی از چند تیم دیگر دارد ولی به عنوان اولین تجربه اروپایی خود احتمالا به تیم آنتورپ خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این تیم احتمالا شاگرد مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران خواهد شد.

این سایت بلژیکی نوشته است که "احتمال می‌رود ویلموتس با بیرانوند در ارتباط بوده و به او گفته است که در تیم آنتورپ با همدیگر دیدار خواهند کرد".

به گزارش ایسنا، بر اساس توافق انجام‌شده میان بیرانوند و دو باشگاه پرسپولیس و آنتورپ، این دروازه‌بان آخر فصل با قراردادی سه‌ساله راهی بلژیک می‌شود. بیرانوند که سابقه بازی در نفت تهران را نیز در کارنامه خود دارد، در جام جهانی روسیه و جام ملت های آسیا امارات درون دروازه تیم ملی ایران قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند تيم ملي فوتبال ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۲۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان و اعزام به مسابقات جهانی و تاکید بر اینکه این اخبار صحت ندارد، اعلام کرد:

بیشتر بخوانید: وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال دخالتی ندارد

تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی می‌باشد.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228492 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏
  • ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!