Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت خدمات و تجارت بم خودرو به دلیل استقبال گسترده مشتریان محصولات جک از طرح هوای پاک و تغییرات جوی در برخی از نقاط کشور در پی انتشار اطلاعیه‌ای از تمدید طرح هوای پاک به مدت سه روز دیگر خبر داد.

به گزارش عصر ایران، بر این اساس طرح هوای پاک که از تاریخ 28‌ دی با هدف کاهش مخاطرات مربوط به آلاینده‌های هوا و ارتقاء شاخص‌های سلامت در تمامی نمایندگی‌های مجاز خدمات پس از فروش سطح کشور آغاز شده بود، تا تاریخ 98/11/07 تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاکری مدیر عامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو ضمن قدردانی از مشارکت مشتریان در اجرای طرح هوای پاک، اعلام نمود که تخفیف 20 درصدی اجرت و قطعات یدکی شامل مدت زمان تمدید شده نیز خواهد شد.

وی مجددا تاکید کرد که نمایندگی‌های خدمات پس از فروش کرمان موتور در سراسر کشور با پرسنل مجرب و تجهیزات مورد نیاز آماده خدمات رسانی به مشتریان گرامی خواهند بود.

لینک کوتاه: asriran.com/002ysm

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جک کرمان موتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۲۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رفعتی نوایی ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با توجه به نیاز روز افزون استان خوزستان به منظور درمان نوزادانی که دچار بیماری و نیازمند بستری در بخش نوزادان هستند، بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان تحت عنوان ان‌آی‌سی‌یو (NICU) در بیمارستان طالقانی اهواز راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: بخش یادشده با برخورداری از ۱۲ تخت NICU، ۱۸ تخت نوزادان و همچنین با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تجهیزات و حضور پزشکان متخصص، فوق تخصص و اعضای هیأت علمی دانشگاه، در یک فضای فیزیکی بسیار مناسب راه‌اندازی شده است.

رفعتی اظهار کرد: با راه‌اندازی بخش مذکور، بار مراجعات به سایر مراکز ارائه‌دهنده خدمات به نوزادان کاهش خواهد یافت که خدمتی دیگر در راستای ارائه مطلوب خدمات درمانی به مردم استان خوزستان است.

کد خبر 6098242

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت + جدول
  • راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران
  • آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور + جدول
  • آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور (اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول
  • راه‌اندازی واحد CRM در شرکت صنایع معادن و عمران رضوی
  • عوامل موثر بر قیمت ورق اکسین
  • یک کارشناس انرژی : موفقیت دولت در تقویت شبکه فروش نفت کشور در شرایط تحریم
  • رکوردشکنی در فروش نفت و رشد اقتصادی بالا با تکیه بر بازطراحی تجارت انرژی در دولت سیزدهم
  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟