Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواپیمایی ایران ایرتور با تکذیب شایعات منتشر شده در فضای مجازی درباره باز نشدن چرخ هواپیمای پرواز ۹۷۱۶ مسیر تهران - استانبول، توضیحاتی را در این خصوص منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، هواپیمایی ایران ایرتور با تکذیب شایعات منتشر شده در فضای مجازی درباره باز نشدن چرخ هواپیمای پرواز ۹۷۱۶ مسیر تهران - استانبول، توضیحاتی را در این خصوص منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران ایرتور اعلام کرد: دقایقی پس از پرواز ایرباس ۶۰۰-۳۰۰ هواپیمایی ایران ایرتور که فرودگاه  امام خمینی (ره) را در ساعت ۲۰:۰۰ به مقصد استانبول ترک کرده بود، خلبان پرواز متوجه بروز احتمالی یک نقص فنی جزئی در هواپیما شده که نظر به بین المللی بودن پرواز و اینکه هنوز پرواز در فضای کشور و در محدوده آسمان شهرستان قزوین بوده، بازگشت به فرودگاه مهرآباد و بازبینی فنی را به صلاح تشخیص داده‌اند و تاکید می‌ نماید تصمیم خلبان از لحاظ حفظ ایمنی و رعایت دستوالعمل استاندارد پرواز منطقی و بجا بوده است.

 

در مسیر بازگشت با توجه به لزوم کاهش وزن هواپیما تا حد مجاز، اقدام به مانور کاهش سوخت در فضای تهران کرد و در فرودگاه مهرآباد فرود آمده است و با تمهیدات شرکت هواپیمایی ایران ایرتور بلافاصله پرواز جایگزین اختصاص داده شد.

 

هواپیمایی ایران ایرتور خبر دور از واقعیت و شایعه باز نشدن چرخ هواپیما که در فضای مجازی منتشر شده را بشدت تکذیب می کند و با تشکر از اصحاب رسانه در انتشار خبر مبتنی بر واقعیت و کسب خبر از مبادی رسمی، فضای مجازی را از درج اخبار تحریک آمیز و شایعات برحذر می‌دارد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما نماز جمعه رویداد ملی فهما ایران تور هواپیمای مسافربری هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۲۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فرزادپور پیش از ظهر پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: بیش از ۵۰۰ صفحه از کسب و کارهای خانگی، اصناف و افراد معروف در پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی در راستای طرح نور مورد بررسی قرار گرفته‌اند که به ۱۵۰ نفر از آنان تذکر داده شده است.

رییس پلیس فتای استان قم بیان کرد: عناوین عدم رعایت عفت عمومی در بستر فضای مجازی مشتمل بر نداشتن پوشش مناسب، استفاده از کلام و موسیقی‌های مبتذل، بهره‌گیری از نمادهای فِرق و گروه‌های نامناسب و ترویج سبک زندگی غربی می‌باشد.

سرهنگ فرازپور خاطرنشان کرد: متخلفان فضای مجازی در صورت استمرار بر انتشار محتواهای مجرمانه‌شان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

کد خبر 6088423

دیگر خبرها

  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • توضیحات شهرداری درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر | آفت چوب خوار درختان را پوک کرده بود
  • شباهت جالب نوه گوگوش به ترلان پروانه همه را شوکه کرد + عکس
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • «آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» منتشر شد
  • توضیحات رائفی‌پور درباره اموالش: مستاجرم!
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه