Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مریم حضرتی بر اهمیت ارتباط بین دانشکده‌های پرستاری و استفاده از تجربیات موفق یکدیگر تاکید کرد و گفت: شبکه ملی تحقیقات پرستاری در حال حاضر نقش حلقه اتصال مراکز تحقیقاتی پرستاری را دارد و هم اکنون ۱۶ مرکز تحقیقات پرستاری در ایران وجود دارد که تشکیل یک شبکه ملی تحقیقات را داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضرتی در جریان سفر به استان هرمزگان ضمن بازدید از دانشکده پرستاری و مامایی بندرعباس در دیدار رئیس و اعضای هیأت علمی این دانشکده از تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه دانشکده قدرانی کرد و اظهارداشت: بسیار خوشحالم که این دانشکده در ساختمانی با فضا و موقعیت خوب و تجهیزات مناسب ساخته شده و امیدوارم با پشتڪار و همتی که در شما می بی نم این فضا و این محیط خوب خروجی مطلوبی داشته باشد.

دکتر حضرتی با بیان اینکه در حال حاضر استاندارد قابل قبول استاد به دانشجو یک (استاد) به ۲۰ (دانشجو) مطرح شده است، بنابراین دانشکده باید تلاش کند تا با جذب هیأت علمی هر چه سریع‌تر در جهت حفظ این استاندارد اقدام نماید. با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از اعضای هیأت علمی این دانشکده در نزدیک به بازنشستگی هستند اقدام این امر فوریت و ضرورت بیشتری دارد.

وی ضمن بر بروزرسانی کتابخانه این دانشکده‌جهت دسترسی دانشجویان با تازه‌های علمی تاکید کرد و افزود: نیاز هست کتابخانه دانشکده به تازه‌های نشر پرستاری تجهیز شود و در همین خصوص از ۳۸ مجله تخصصی پرستاری که در کشور منتشر می‌شود نیز بهره برده و دانشجویان را با این مجلات آشنا سازد.

حضرتی بر لزوم ارتباط بین اعضای هیأت علمی در دانشکده و مدیران پرستاری در بالین تاکید کرد و افزود: در هر دانشگاه که فاصله بین تئوری و بالین با تعاملات نزدیک پرستاران در آموزش و بالین کم شده است ما مشکلات کمتری در حوزه بالین و آموزش داریم و کیفیت آموزشی دانشجویان پرستاری مطلوب‌تر و رضایت بخش تر است.

در این ‌بازدید دکتر لیلا عظیمی سرپرست دفتر ارتقای سلامت وزارت بهداشت، مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشڪی هرمزگان و اعضای هیأت مدیره نظام پرستاری بندرعباس دڪتر حضرتی را همراهی کردند.

کد خبر 4835271

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نظام پرستاری بارش برف سیل سیستان و بلوچستان بوشهر دهه فجر تعطیلی مدارس گرگان ایلام قزوین شهرکرد خطبه های نماز جمعه شیراز انتخابات 98 قاسم سلیمانی سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۳۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به یاسوج سفر می کند

به گزارش خبرنگار مهر، بهادر کرمی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، «محمدعلی زلفی گل» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سفری یک روزه به یاسوج از برخی پروژه‌های این دانشگاه بازدید می‌کند.

وی بیان داشت: از جمله برنامه‌های وزیر علوم در این سفر، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی و بازید از چندین پروژه فعال است.

وی مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیئت رئیسه، دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه و زیارت مقبره شهید گمنام، را از دیگر برنامه‌های این سفر عنوان کرد.

کرمی افزود: وزیر علوم در این سفر در نشست آمایش آموزش عالی که با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه‌ها و دیگر مسئولان برگزار می‌شود، شرکت کرده و نشستی نیز با اعضای هیئت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی خواهد داشت.

کد خبر 6088508

دیگر خبرها

  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به یاسوج سفر می کند
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت
  • عکس/ اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران
  • واگذاری دیپلماسی علمی محور مقاومت به دانشگاه شاهد
  • اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران - ۵ اردیبهشت
  • رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد