Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@18:22:36 GMT

واکنش جالب گتوزو به احتمال سرمربیگری در اینتر

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۳۴۱۴

واکنش جالب گتوزو به احتمال سرمربیگری در اینتر

جنارو گتوزو، سرمربی ناپولی، واکنش جالبی نسبت به حضور احتمالی روی نیمکت اینتر در آینده نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، جنارو گتوزو یکی از اسطوره‌های باشگاه میلان به حساب می‌آید. او بین سالهای ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۲ به مدت ۱۳ سال در میلان حضور داشت. جنگندگی و از خودگذشتگی بی نظیر او در زمان بازی برای روسونری زبان زد خاص و عام بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گتوزو دو سال نیز هدایت میلان را برعهده داشت اما نتوانست نتایج خوبی در این تیم کسب کند. این ایتالیایی چندی پیش هدایت ناپولی را برعهده گرفت و جانشین کارلو آنچلوتی شد.

 

گتوزو طی هفته‌های اخیر نتایج خوبی با ناپولی کسب نکرده و خیلی زود تحت فشار انتقادات قرار گرفته است. ناپولی امروز در یکی از حساس‌ترین بازی های این هفته سری آ به مصاف یوونتوس خواهد رفت.

 

 

 

 

گتوزو در بخشی از کنفرانس قبل از بازی تیمش برابر یووه به سوالی مبنی بر احتمال سرمربیگری اینتر واکنش جالبی نشان داد. او در این باره گفت: " قبول هدایت اینتر؟ چرا که نه! من بخشی از تاریخ باشگاه بزرگ میلان بوده ام و در این تیم مربیگری هم کردم اما حالا یک سرمربی حرفه‌ای هستم و معتقدم که هرگز نباید گفت هرگز! به کار بردن کلمه خیانتکار برای چنین مواردی اصلاً درست نیست."

آث میلان اینتر میلان گنارو گتوزو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آث میلان اینتر میلان گنارو گتوزو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۳۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود

مدافع اینتر با یک اقدام شوکه‌کننده تصمیم گرفت برای تئو هرناندز کری بخواند

طرفداری | بنر توهین‌آمیز در دست دنزل دومفریز در جشن قهرمانی اینتر منجر به جریمه شدن این فوتبالیست هلندی می‌شود.

در جریان جشن قهرمانی اینتر که با حضور 300 هزار نفر برگزار شد، دنزل دومفریز فولبک نراتزوری بنری مربوط به بازی GTA V در دست داشت که مردی قلاده یک سگ را حمل می‌کرد. در این بنر، چهره دومفریز روی سر مرد و چهره تئو هرناندز، بازیکن میلان روی سر سگ جایگذاری شده بودند. اشاره دومفریز به درگیری‌اش با هرناندز در دربی میلان است که منجر به قهرمانی تیمش شد.

گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده تحقیقات فدراسیون فوتبال ایتالیا درباره اقدام دنزل دومفریز آغاز شده و مطمئنا این بازیکن 28 ساله جریمه خواهد شد. هنوز میزان جریمه دقیق دومفریز مشخص نیست اما او قطعا با جریمه نقدی بین 4000 الی 5000 یورو روبه‌رو خواهد شد. چند هفته پیش نیز جانلوکا مانچینی، کاپیتان رم به دلیل در دست داشتن بنری توهین‌آمیز خطاب به باشگاه لاتزیو با جریمه 5000 یورویی مواجه شد.

قرارداد دومفریز در تابستان 2025 با اینتر تمام می‌شود و انتظار می‌رود مذاکراتی جهت تمدید قرارداد میان طرفین برگزار شود. تاثیرگذاشتن این اتفاق روی مذاکرات بازیکن و باشگاه بسیار بعید به‌نظر می‌شود. 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان
  • جو جالب میدان دل دوئومو میلان در شب جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • جشن قهرمانی تیم اینتر در شهر میلان / فیلم
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان