Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@04:18:11 GMT

این ساعت در روز غذا بخورید دو برابر لاغر شوید!

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۳۵۴۳

این ساعت در روز غذا بخورید دو برابر لاغر شوید!

رویداد۲۴ از رژیم های سخت برای آب کردن چربی ها تا تلاش های بی وقفه برای کاهش وزن و لاغری ، خوب می شناسید این عناوین را که مدتهاست برای شما در صدر جستجوهای اینترنتی قرار گرفته اند. اکثر افراد مبتلا به اضافه وزن و چاقی نزدیک ایام عید و یا روزهای مهمی که باید در جمعی حضور داشته باشند می شوند به فکر لاغری سریع می افتند و برای همین راههای میانبر را جستجو می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاری به هیچ کدام از رژیم ها و توصیه های لاغری نداریم چرا که داشتن یک برنامه غذایی و رژیم لاغری موثر را تنها باید از پزشک متخصص رژیم و تناسب اندام دریافت کنید . در این بخش تنها قصد داریم نتیجه یتحقیقاتی را به شما بگوییم که مربوط به تاثیر خوردن غذا در ساعت مشخصی است.

ساعت متابولیسم بدن و زمان خوردن غذا برای لاغری سریع
بر اساس جدیدترین تحقیقات انجام شده ثابت شد که خوردن و نخوردن غذا در ساعتی از روز می تواند سرعت لاغری و کاهش وزن را دوبرابر تغییر دهد.

بر اساس این مطالعات شما می توانید اینگونه سریع وزن کم کنید:
می توانید هر نوع خوردنی و مواد غذایی سالم که دوست دارید بخورید اما فقط از ساعت 8 صبح تا 2 بعدازظهر.
غذاهای سبک و کم کالری را نیز بین ساعت 2 تا 6 بعد از ظهر قرار دهید و به هیچ وجه بعد از این ساعت یعنی 6 عصر چیزی نخورید.

به نظر کار مشکلی است اما نتیجه شما را شگفت زده خواهد کرد. این نتیجه تحقیقات جدیدی است که توسط دکتر " کورتنی پیترسون " در دیلی میل منتشر شده است.

این متخصص تغذیه می گوید:در مورد رابطه اوقات روز و وزن گیری مطالعاتی انجام دادیم و با تغییرات متابولیسم بدن متوجه شدیم که افزایش و کاهش وزن می تواند با این فاکتور دچار تغییرات قابل توجهی شود.

ساعت مصرف وعده های غذایی برای لاغری
بر اساس همین مطالعات من پیشنهاد می کنم افرادی که در پی تناسب اندام هستند ، وعده های غذایی خود را بین ساعت 8 تا 2 بعد از ظهر مصرف کنند و پس از ساعت 6 عصر چیزی نخورند.

این به نظر رژیمی سخت می رسد اما تاثیر ان فوق العاده خواهد بود به خصوص برای کسانی که قصد کاهش سریع وزن خود را دارند.
این ریم لاغری محدود باعث سوزاندن چربی و کالری به مقدار زیاد می شود.

بهترین زمان برای چربی سوزی
ما دریافتیم که بدن ساعتی در درون خود دارد که بر اساس آن بهترین زمان برای سوزاندن چربی و قند ها زمان خاصی از روز است، بنابراین با خوردن وعده های غذایی در ساعات اولیه روز و کاهش مصرف خوراکی ها در ساعات عصر به بعد این روند سوزاندن چربی و کالری را تسریع می بخشد.

برای اثبات نتیجه ی این تحقیقات 11 زن و مرد مبتلا به اضافه وزن با همین رژیم غذایی مورد آزمایش قرار گرفتند تا در طول 8 روز شاهد نتیجه ی فوق العاده باشند.

لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000qbf خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 رژیم غذایی اخبار سلامت تناسب اندام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۳۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟

لغزش بارسلونا برابر ژیرونا، می‌تواند قهرمانی رئال مادرید را همین امروز مسجل کند

طرفداری | بازی‌های هفته سی و چهارم لالیگا در فصل ۲۰۲۳/۲۴، تا ساعاتی دیگر آغاز خواهند شد. در مهم‌ترین تقابل‌ها، رئال مادرید از ساعت ۱۷:۴۵ در خانه پذیرای کادیز خواهد بود و بارسلونا و ژیرونا نیز از ساعت 20:00 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تکلیف قهرمان امروز مشخص می‌شود؟

احتمال اینکه در پایان بازی‌های امروز، تکلیف قهرمان فصل ۲۰۲۳/۲۴ لالیگا مشخص شود، زیاد است. در صورتی که بارسلونای رده دومی برابر ژیرونا امتیاز از دست بدهد و همچنین، رئال مادرید برابر کادیز به برتری برسد، قهرمانی کهکشانی‌ها در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل، مسجل خواهد شد. 

رئال مادرید با 84 امتیاز در صدر جدول لالیگا قرار دارد و فاصله‌اش با بارسلونا، ۱۱ امتیاز است. در صورت برتری برابر کادیز، شاگردان کارلو آنچلوتی ۸۷ امتیازی خواهند شد و اگر بارسلونا برابر ژیرونا پیروز نشود، اختلاف دو غول اسپانیا در بدترین حالت (تساوی دو تیم بارسلونا و ژیرونا) به ۱۳ امتیاز می‌رسد. در آن صورت، اگر رئال مادرید هر چهار بازی باقی‌مانده خود را ببازد و در سمت مقابل، بارسلونا نیز تمام حریفان خود را شکست دهد، باز هم اختلاف دو تیم جبران نشده و صدرنشینی لوس بلانکوس دست نخورده باقی خواهد ماند.

جدول لالیگا جدول لالیگا

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • با این صبحانه وزنتان را ۴ برابر کم کنید
  • آیا با خوردن تخم‌مرغ لاغر می‌شویم؟
  • این ویتامین‌ها را بخورید و لاغر بمانید
  • در زمستان پیاز سبز بخورید!
  • ۱۰ ماده غذایی که نباید با معده خالی بخورید
  • آلرژی بهاری دارید؟ این مواد غذایی را بخورید
  • روزی بدون رژیم غذایی ؛ سالی یکبار آدم را نمی‌کشد!
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟