Web Analytics Made Easy - Statcounter

گردان‌های حزب‌الله عراق در بیانیه‌ای خطاب به گروه‌های سیاسی این کشور تأکید کرد: «کارتان را محکم کنید، تعلل و دفاع از خائنان و مزدوران بس است.» به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، گردان‌های حزب‌الله عراق در واکنش به تظاهرات میلیونیِ روز جمعه علیه حضور آمریکا گفت: «ملتی که به این شیوه استثنایی (به خیابان‌ها) آمدند شایسته برخورداری از دولتی عادل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

گردان‌های حزب‌الله در این بیانیه اعلام کرد: «ما به هیچ توافق داخلی یا خارجی به‌جز توافقات با هم‌پیمانان ملزم نیستیم.»

گردان‌های حزب‌الله با تصریح بر این‌که حق مقاومت در دفاع از حاکمیت کشور نیاز به اجازه از هیچ کس ندارد، خطاب به گروه‌های سیاسی در عراق تأکید کرد: «کارتان را محکم کنید، تعلل و دفاع از خیانتکاران و مزدوران بس است.»

هم‌راستا با این بیانیه، ائتلاف سائرون نیز روز گذشته نشستی را برای بررسی تظاهرات «حاکمیت میلیونی» در روز جمعه، برگزار کرد.

طبق بیانیه ائتلاف سائرون، در این نشست «راه‌های مطلوب برای تحقق حاکمیت عراق و جلوگیری از هرگونه تجاوز در چارچوب کانال‌های سیاسی و قانونی مورد بحث قرار گرفت».

ائتلاف سائرون طرح نقشه‌ای را برای دستیابی به این هدف وضع و مواردی را پیشنهاد کرد که از جمله آن پیشنهاد «تصویب قانون منع وجود هرگونه پایگاه و حضور نیرو‌های بیگانه در خاک عراق و تلاش برای پایان دادن به فعالیت شرکت‌های امنیتی آمریکایی است».

ائتلاف سائرون همچنین خواستار «امضای معاهدات و توافقنامه‌های عدم مداخله و عدم تجاوز با کشور‌های همجوار و توافقات همکاری در تمام زمینه‌ها از جمله اقتصادی، رسانه‌ای و فناوری و ... شد».

بغداد روز جمعه (۴ بهمن ماه) صحنه تظاهرات میلیونی با درخواست برای اخراج نیرو‌های آمریکایی از کشور بود که در آن گروه‌ها و جریان‌های مختلف سیاسی و حامیان مقاومت و عشایر عراق مشارکت داشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گردان های حزب الله عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۴۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان

شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی یکی از مبلغان و علمای برجسته در جهاد تبیین که خدمات بسیاری در سنگر‌های مختلف ارائه کرد.

امامت جمعه بابلسر، امامت جمعه سیستان و بلوچستان، مسئولیت نهاد رهبری در آموزش عالی مازندران و گلستان، استاد حوزه و دانشگاه، عضویت در هیأت امنای دانشگاه سیستان و بلوچستان، عضویت در مجلس خبرگان رهبری، مسئولیت هیأت امنای دانشکده علوم قرآن زاهدان، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان، مازندران و گلستان، عضویت در هیأت امنای دریانوردی چابهارونماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان از مسئولیت‌ها و خدمات ارزشمند شهید آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی در دوران زندگی ۷۶ ساله اش بود.

آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر به شهادت رسید.

روایت زینب دیوارگر از شهید آیت الله سلیمانی در نخستین سالگر شهادت این مجاهد انقلابی؛

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • ببینید | نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه‌های آمریکا
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه های آمریکا
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد