Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@16:38:39 GMT

مبلغ قرارداد بیرانوند با تیم بلژیکی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۴۸۲۸

مبلغ قرارداد بیرانوند با تیم بلژیکی مشخص شد

مبلغ قرارداد دروازه‌بان پرسپولیس با تیم آینده‌اش در بلژیک مشخص شد.

به گزارش مشرق، طی نشستی که شب گذشته بین مسئولان باشگاه پرسپولیس و ایجنت علیرضا بیرانوند برگزار شد، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی با قراردادی سه ساله به عضویت تیم آنتورپ بلژیک درآمد.

بیشتر بخوانید:

علی بیرو ماند و مشکل استوکس را حل کرد

طبق این قرارداد، بیرانوند از فصل آینده برای تیم آنتورپ بازی خواهد کرد و در سال اول 600 هزار یورو دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قرارداد سه ساله در پایان هر سال با افزایش یکصد هزار دلاری همراه خواهد بود. با این حساب بیرانوند در سال اول 600 هزار یورو، در سال دوم 700 هزار یورو و در سال سوم 800 هزار یورو دریافت خواهد کرد.

همچنین باشگاه بلژیکی قرار است مبلغ فسخ قرارداد بیرانوند با باشگاه پرسپولیس را در سه قسط تا آغاز تابستان 99 به این باشگاه پرداخت کند. قسط اول طی دو سه روز آینده به حساب باشگاه پرسپولیس واریز خواهد شد.

با شرایط موجود بیرانوند آخرین نیم‌فصل خود را در پرسپولیس سپری خواهد کرد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا فوتبال قرار داد آنتورپ لیگ بلژیک علیرضا بیرانوند دروازه بان لیگ برتر پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال پیش از یورو قرارداد رایا را قطعی می‌‌کند

عملکرد سنگربان قرضی توپچی‌ها در یک فصل حضورش در شمال لندن آنقدر خوب بوده که مدیران باشگاه با کمال میل خواهان قطعی کردن قرارداد او هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فابریتزیو رومانو خبرنگار حوزه نقل و انتقالات فوتبال اعلام کرد که باشگاه آرسنال پیش از آغاز رقابت‌های یورو 2024 به صورت رسمی قرارداد دروازه‌بان خود داوید رایا را از قرضی به قطعی تبدیل خواهد کرد.

رایا یکی از بازیکنانی است که انتظار می‌رود در فهرست ملی‌پوشان اسپانیا برای حضور در یورو 2024 حضور داشته باشد و دلیلش هم عملکرد خوب او در فصل جاری بوده است؛ اگرچه او ممکن است که سنگربان شماره یک اسپانیا در یورو نباشد اما آرسنالی‌ها خیلی وقت است که این جایگاه را برایش درنظر گرفته‌اند.

آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد

رایا که تابستان سال گذشته از برنتفورد به آرسنال قرض داده شد، هنوز یک سال دیگر با برنتفورد قرارداد دارد اما توپچی‌ها قصد ندارد تا آن زمان صبر کنند. طبق اعلام رومانو توافق‌های لازم میان آرسنال، رایا و برنتفورد صورت گرفته و او سنگربان قطعی قرمزهای شمالی لندن خواهد شد. آرسنال برای قطعی کردن قرارداد رایا باید 27 میلیون پوند بپردازد.

رایا با ثبت 15 کلین‌شیت در فصل جاری لیگ برتر بیشترین تعداد بازی بدون گل خورده را داشته و دستکش طلایی به عنوان بهترین دروازه‌بان فصل را از آن خود خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احترام نظامی بیرانوند به هواداران پرسپولیس / فیلم
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • آرسنال پیش از یورو قرارداد رایا را قطعی می‌‌کند
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • مقصد نهایی سردار آزمون مشخص شد
  • شعر خاص بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس + عکس