Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@16:10:20 GMT

مرگ دلخراش پدر یک خانواده براثر گازگرفتگی

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۵۰۴۵

مرگ دلخراش پدر یک خانواده براثر گازگرفتگی

ایسنا/فارس سخنگوی آتشنشانی شیراز با اشاره به وقوع گازگرفتگی برای چهار عضو یک خانواده در شیراز، گفت: متاسفانه پدر خانواده براثر مسمومیت با گازمنوکسید کربن جان باخت.

علیرضا عدلو یکشنبه ۶ بهمن اعلام کرد: ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه عصر شنبه وقوع یک حادثه گازگرفتگی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی آتشنشانی شیراز، عدلو گفت: در این حادثه چهار عضو یک خانواده شامل پدر، مادر و ۲ فرزند، دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربین شده بودند.

او با بیان اینکه علت وقوع حادثه استفاده از لوله آکاردئونی و تخلیه نشدن گاز منواکسید کربن از وسیله گرمایشی اعلام شده است، گفت: متاسفانه در زمان رسیدن ماموران آتش نشانی، پدر خانواده به دلیل گازگرفتگی فوت کرده بود که جسد او با هماهنگی مقام قضایی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

عدلو گفت: ۲ فرزند ۱۵ و ۲۳ ساله این خانواده به همراه مادرشان توسط عوامل اورژانس به بیمارستان اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی شیراز گفت: هرسال در فصل سرما و علیرغم هشدارهای مکرر، شاهد وقوع حوادث تلخ ناشی از استفاده نامناسب از وسایل گرمایشی هستیم.

عدلو تاکید کرد که شهروندان با رعایت چند نکته کوچک می‌توانند از بروز یک فاجعه جلوگیری کنند؛ کافی است مراقب رنگ شعله بخاری، مسدود نبودن دودکش بخاری و گرم بودن لوله بخاری که نشان دهنده عبور کامل هوا از آن است باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ایسنا گازگرفتگي مرگ خاموش شيراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۵۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در این شهرستان پنج مصدوم به دنبال داشت.

  عبدالرحمن مجددی افزود: بدنبال وقوع این حادثه که امشب در کیلومتر ۲ جاده خواف به رشتخوار به وقوع پیوست ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.   وی ادامه داد: پنج مصدوم حادثه بعد از ارزیابی نخست توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان ۲۲ بهمن خواف انتقال یافتند.   مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

 

دیگر خبرها

  • فوت ۳۹ نفر در حوادث جوی از ابتدای سال تا ۱۵ اردیبهشت
  • پایان آخرین تعمیرات دوره‌ای واحد‌های بخاری نیروگاه شهید رجایی
  • آوارگی صدها خانواده براثر سیلاب در غور
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • واژگونی خودروی سواری در خواف منجر به مصدومیت ۵ نفر شد
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • ببینید | لحظه دلخراش سقوط یک زن طبیعت‌گرد به داخل دره در لوه گلستان
  • چاقوکشی منجر به قتل در بهشهر
  • تصاویری از نخبه مازندرانی در دیدار با رهبر انقلاب + ویدئو | رتبه ۲۵ کنکور در حادثه گازگرفتگی درگذشت
  • نخبه مازندران براثر گازگرفتگی جان باخت