Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از رشت، میرشمس مومنی زاده در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان رشت با بیان اینکه اهمیت موضوع آرد و نان بر کسی پوشیده نیست، گفت: متاسفانه بسیاری از دغدغه هایی کماکان در این حوزه وجود دارد در طول چند دهه به عنوان دغدغه مردم و مسئولین مطرح بوده است که این امر نشانگر این است که نظام برنامه ریزی ما دچار مشکل بوده و این مسائل در طول این سالیان، همچنان حل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اجرای طرح ساماندهی کمی و کیفی نانوایی ها را اقدامی مناسب در راستای برنامه ریزی حوزه آرد و نان دانست و خاطرنشان ساخت: اگر بنا باشد در ارتباط با ساماندهی نانوائی ها برنامه ریزی  نماییم این طرح می تواند اطلاعات پایه ای را در اختیار تصمیم گیران قرار دهد تا در این زمینه به درستی برنامه ریزی نمایند.

نماینده عالی دولت در مرکز استان، کیفیت آرد و مهارت نانوایان را دو مقوله تاثیر گذار در زمینه کیفیت نان برشمرد و تصریح کرد: در زمینه کیفیت آرد نانوایی ها باید با برنامه ریزی و نظارت لازم تلاش کرد کیفیت آرد نانوایی ها، ارتقاء یابد.

مومنی زاده مقوله آموزش نانوایان و ارتقای مهارت آنان را بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: انتظار می رود با همکاری فنی و حرفه ای و سایر دستگاه های مرتبط موضوع آموزش و ارتقای مهارت نانوایان به عنوان یک مهم با جدیت دنبال شود.

وی با اشاره به قداست نان در فرهنگ سنتی و ارزش خاصی که نانوایان برای نان از دیرباز قائل بودند ، افزود: همین موضوع از گذشته موجب رعایت وجدان کاری و انضباط کاری از سوی نانوایان می شد که البته هم اکنون نیز غالب نانوایان ما دلسوز و متعهد هستند اما باید با موارد معدودی که تخلف می کنند برخورد شود.

وی با اشاره به طرح اصلاح سهمیه بندی نانوایی‌ها، تاکید کرد: سهمیه بندی نانوایی ها باید بر اساس شاخص و معیار و بر اساس مطالعات و بررسی دقیق انجام شود.

رونمایی از طرح ساماندهی کمی و کیفی نانوایای های استان گیلان بر اساسGIS  از سوی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان گیلان از دیگر موارد حائز اهمیت جلسه کارگروه آرد و نان استان بود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خدمات رسانی دولت فنی و حرفه ای کمیته امداد برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۵۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- حسین محمدی با بیان این که هلدینگ ایسیکو، ارتقای کیفیت در ارایه تمامی خدمات چند وجهی، صنعتی و لجستیکی را محور فعالیت‌های خود قرار داده است، افزود: به منظور توسعه پایدار کیفیت خدمات و با هدف تسریع و تمرکز در ارتقا و استمرار بهبود کیفیت، ساختار مدیریت کیفیت با تیمی متخصص و مجرب برای اولین بار در صنعت خودرو کشور در این شرکت ایجاد شد.

روابط عمومی ایسیکو اعلام کرد، وی افزود: از دستاوردهای کلان و مورد انتظار برنامه‌های امسال می‌توان به ارتقای تضمین کیفیت خدمات لجستیکی، کاهش و بهینه‌سازی هزینه‌های کیفی لجستیک، کاهش زمان انتظار تحویل کالا (ورق، قطعه، بدنه رنگ شده، خودرو) و کاهش توقفات ناشی از خدمات لجستیکی اشاره کرد. 

محمدی با اشاره به فعالیت‌هایی که در راستای ارتقای کیفیت خدمات در سال ۱۴۰۲ در این شرکت انجام شده، گفت: سال گذشته چشم‌انداز و نقشه راه کیفیت در شش گام طراحی شد که پیرو آن برنامه‌ها و پروژه‌های زیرساختی نیز تعریف و اجرایی شد. 

وی گفت: به منظور رشد متوازن و حرکت به سمت تعالی، به صورت مستمر عارضه‌ها و نقاط قابل بهبود را شناسایی و پروژه های کیفی را بر اساس آن برنامه‌ریزی و عملیاتی می‌کنیم.

گفتنی است، شرکت ایسیکو به عنوان متولی ارایه خدمات متنوع و گسترده لجستیکی در صنعت خودرو کشور خدماتی نظیر حمل و نقل ریلی، هوایی، دریایی و جاده‌ای و ... را به شرکت‌های بزرگ صنعتی ارایه می‌دهد.

از دیگر فعالیت‌های این شرکت می‌توان به خدمات متنوع فنی و تخصصی نظیر انبارداری و سنکرون، کراس داکینگ (انبار عبوری)، تعمیرات و نگهداری تجهیزات سبک و سنگین لجستیکی، طراحی، ساخت و مدیریت گردش پالت (ظروف حمل) اشاره کرد. 

دیگر خبرها

  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • مصوبات کمیسیون اصل نود برای افزایش کیفیت نان
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها