Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@20:16:34 GMT

بیروت، میزبان مسابقات قهرمانی آسیا در تکواندو

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۵۶۱۳

بیروت، میزبان مسابقات قهرمانی آسیا در تکواندو

مسابقات قهرمانی آسیا در سه بخش پاراتکواندو، پومسه و کیوروگی (انفرادی و تیمی) از ۱۲ تا ۱۶ اسفندماه به میزبانی لبنان برگزار می‌شود. ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، رقابت‌های قهرمانی قاره آسیا در بخش‌های پاراتکواندو، پومسه و کیوروگی (انفرادی و تیمی) و گروه مردان و زنان از 12 اسفندماه در شهر بیروت کشور لبنان برگزار می‌شود و به مدت 5 روز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس برنامه اعلامی، روز 11 اسفندماه جلسه شورای اتحادیه تکواندو آسیا و مجمع اتحادیه انجام خواهد شد؛ جلسه سرپرستان و مراسم قرعه کشی نیز در همین روز برگزار می‌‌شود.

رقابت‌های پاراتکواندو روز 12 اسفندماه و طی یک روز پیگیری می‌شود و مسابقات پومسه نیز 13 اسفندماه برپا خواهد شد.

مسابقات در بخش کیوروگی طی روزهای 14 تا 16 اسفندماه برگزار می‌شود؛ 14 اسفندماه  در روز نخست مبارزات اوزان 54-، 68- و 87- کیلوگرم مردان و پیکارهای اوزان 46-، 53-، 57- و 73- کیلوگرم زنان انجام خواهد شد.

کرمی: به کرواسی می‌روم، اما تصمیم گیری در خصوص آینده به شرایط بستگی دارد/ 6 سال برای همکاری با فدراسیون تکواندو صبر کردم

15 اسفندماه و در روز دوم، تکواندوکاران اوزان 58-، 74- و 87+ کیلوگرم مردان و هوگوپوشان اوزان 49-، 62- و 73+ کیلوگرم زنان به مصاف یکدیگر می‌روند.

16 اسفندماه و در روز پایانی نیز مبارزات اوزان 63- و 80- کیلوگرم مردان و 67- کیلوگرم زنان پیگیری می‌شود. همچنین رقابت‌های تیمی در دو گروه زنان، مردان و مشترک در این روز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,30/CT12 واژه های کاربردی مرتبط لبنان تکواندو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لبنان تکواندو لبنان تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۵۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا

پرونده مسابقات تنیس کمتر از ۱۲ غرب آسیا با قهرمانی تیم دختران ایران بسته شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا که از سوم تا هشتم اردیبهشت به میزبانی اردن آغاز شده بود با قهرمانی تیم دختران ایران  به پایان رسید. 

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور داشتند، دختران ایران با برتری مقابل نمایندگان اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند تا یک‌بار دیگر این عنوان به تنیس‌بازان نوجوان ایران برسد.

تیم پسران ایران نیز در دیداری حساس برابر عربستان به میدان رفت که تکلیف برنده این بازی در دیدار دونفره مشخص خواهد شد. برنده این رقابت نیز به فینال غرب آسیا صعود می کند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک