Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت هیوندای موتور از نظر سهم بازار در هند در رتبه دوم قرار دارد و قصد دارد ظرفیت تولید خود را در این کشور در سال جاری میلادی به بیش از یک میلیون خودرو برساند. ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ اقتصادی اقتصاد جهان نظرات - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از آسیا نیکی، شرکت هیوندای موتور در بحبوحه تیره  شدن دورنمایش در بازار چین، استراتژی رشد خود را با توسعه در هند پیش می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هیوندای که از نظر سهم بازار در هند در رتبه دوم قرار دارد، از مزیت رقابت پذیری خود برای نزدیک شدن به شرکت خودروسازی ماروتی سوزوکی هند استفاده می کند و قصد دارد ظرفیت تولید خود را در این کشور در سال جاری میلادی به بیش از یک میلیون خودرو برساند.

 هیوندای موتور اعلام کرد سود فعالیت آن در سال گذشته 52 درصد افزایش یافته و به 3.1 میلیارد دلار رسیده است. این میزان رشد سود دهی اولین بار طی هفت سال گذشته اتفاق افتاده است.

 هیوندای در 2017 پس از اینکه سئول برخلاف میل پکن از یک سپر موشکی ساخت آمریکا استفاده کرد، به نوعی درچین طرد شد و دیگر نتوانست از این شرایط خارج شود. این خودروسازی سال گذشته تنها 650000 واحد در چین فروخت که 43 درصد نسبت به 2016 کمتر بود. شرکت کیا موتورز هم همین مقدار کاهش را در فروش ثبت کرد.

هیوندای در ماه می سال گذشته اولین کارخانه ای را که در پکن ساخته بود بست. کیا هم یک ماه بعد یک کارخانه را در استان جیانگ سو تعطیل کرد.

 به این ترتیب شرکت هیوندای با بیرون رفتن از چین ، هند را جایگزین آن خواهد کرد. کیا ماه گذشته یک کارخانه را در هند با ظرفیت سالانه 300 هزار خودرو راه اندازی کرد. این کارخانه خودروهای سلتوس تولید می کند و دو مدل جدید دیگر هم در سال جاری میلادی معرفی خواهد کرد.

 هیوندای در سال جاری میلادی ظرفیت تولید خود را در کارخانه ای نزدیک به شهر چنای تا 750 هزار واحد گسترش خواهد داد. این شرکت بالاخره به غرب آسیا و آفریقا هم صادرات خواهد داشت و هند را تبدیل به پایگاهی برای توسعه بازار منطقه‌ای خواهد کرد.

 هیوندای قصد دارد فروش سالانه خود را در هند افزایش دهد. این شرکت کره‌ای در طراحی، عملکرد و قیمت خودرو هایش اولویت‌های هند را مد نظر قرار می‌دهد.

 بازار خودروی هند با 13 تولیدکننده بزرگ اشباع شده است. ماروتی سوزوکی به تنهایی 50 درصد سهم بازار را در اختیار دارد. هیوندای با 19 درصد در رتبه دوم است در حالیکه رقبای داخلی ماهیندرا و تاتا موتورز به ترتیب در رتبه‌های سوم و چهارم قرار دارند.

هندی‌ها 158 میلیون گوشی همراه خریدند2 شرط هند برای افزایش 2 برابری خرید نفت آمریکا

 انتهای پیام/19

R7586/P/S7,78,85,1415/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۵۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ اتحادیه طلا و سکه رشت اعلام کرد: سکه و طلا هم اکنون در بازار رشت با این قیمت‌ها معامله می‌شود.

تمام سکه بهار آزادی ۴۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان       + ۳۰۰ هزار تومان

نیم سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون تومان                       + ۲۰۰ هزار تومان 

ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون تومان                             بدون تغییر 

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان        بدون تغییر

دیگر خبرها

  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تفاوت ۳۰ میلیونی قیمت پراید در کارخانه و بازار
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • احتمال توقف صادرات ال‌ان‌جی روسیه در ۴ سال آینده
  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد