Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، در این شماره فصلنامه با سرمقاله مسعود نقاش‌زاده، نوشته‌هایی چون «گردش کارهای جدید پس‌تولید: امروز و فردا» نوشته لئون سیلورمن با ترجمه فتاح محمدی، «نظریه آپاراتوس» نوشته مارک کرینز ترجمه مهدی رحیمیان، «رنگ در سینمای دیجیتال» نوشته چارلز پوینتون ترجمه حمیدرضا خطیبی، «فضای رنگی در سینمای دیجیتال» نوشته گلن کنل ترجمه سهند زرشکیان و «سینمای دیجیتال: نقش سرپرست جلوه‌های بصری در روند تولید فیلم» نوشته کریستوفر کرام ترجمه محمدحسین فرج به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساخت نسخه اصلی دیجیتال نوشته گلن کنل و ترجمه محمدحسین فرج، فرایند تهیه مستر نوشته کریس، کریباب لمبرت، بیل کیندر، گلن کنل و ترجمه سعید خاموش، نمایش تصاویر سه‌بعدی دیجیتال، گلن کنل و ترجمه سهند زرشکیان، تصویرگری دیجیتال واندام انسان، لیزا پرس و ترجمه سعید خاموش، بدن و صدا، نوشته مارک کرینز و ترجمه مهسا ملک‌مرزبان و صدا برای سینمای دیجیتال نوشته دیوید دبلیو گری، ترجمه فتاح محمدی از دیگر مطالب منتشرشده در این شماره است.

فصلنامه سینمایی فارابی به مدیرمسئولی علیرضا تابش و سردبیری دکتر مسعود نقاش‌زاده در ۳۱۲ صفحه با بهای ۲۰ هزار تومان از هم اکنون در دسترس علاقمندان سینماست.

کد خبر 480578 برچسب‌ها بنیاد سینمایی فارابی فصلنامه و گاهنامه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بنیاد سینمایی فارابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۵۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد

ساخت سری جدید «پایتخت» همیشه مورد بحث بوده است، یک روز خبر از ساخت نسخه سینمایی این سریال در رسانه‌ها و کانال‌های خبری پخش می‌شود و روز دیگر تکذیب این موضوع؛ یک روز نیز خبر از تولید «پایتخت» در قالب همیشگی خود یعنی سریال در رسانه‌ها انتشار پیدا می‌کند.

اخیرا هم خبری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه فصل «هفتم» پایتخت در مرداد ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

پیگری‌های خبرنگار ما از یک منبع آگاه درباره این موضوع حاکی از آن است فصل هفتم سریال «پایتخت» وارد مرحله پیش تولید شده و به گفته این منبع امید از سوی عوامل پایتخت وجود دارد که فصل هفتم به پخش در نوروز ۱۴۰۴ برسد.

وی درباره بازیگرانی که در این فصل حضور ندارند گفت: در این فصل سارا و نیکا فرقانی اصل و مهران احمدی حضور نخواهند داشت.

لازم به ذکر است مدتی قبل یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار فارس گفته بود: سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت از لوکیشینی برای ساخت فصل جدید این سریال بازدید کرده است.

بعد از انتشار این خبر هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در این سریال در نیمه اسفند ۱۴۰۲ با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشته بود: باز داریم می‌آییم، ولی نه برای عید ۱۴۰۳
اخیرا نیز مهدی نقویان رئیس سیمافیلم درباره تولید و پخش فصل جدید این سریال بیان کرده بود اگر مشکلی پیش نیاید حتماً سریال «پایتخت» جدید را در ۱۴۰۳ خواهیم دید.

گفتنی است الهام غفوری تهیه‌کننده این سریال درباره ساخت نسخه سینمایی «پایتخت» به خبرنگار فارس گفته بود: مگر قرار بوده نسخه سینمایی «پایتخت» ساخته شود؟

وی افزود: آیا از طرف جایی اعلامی شده است که من بخواهم این را تکذیب کنم؟

۶ فصل پایتخت ساخته شده که آخرین فصل آن مربوط به سال ۹۹ بوده است از ساخت آخرین فصل این سریال حواشی زیادی نسبت به ساخت فصل بعدی به وجود آمده که هنوز سرانجام ساخت این سریال مشخص نیست.

در آخرین فصل از این سریال محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهرانفر، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی و ... به ایفای نقش پرداخته بودند.

منبع: فارس

tags # سریال پایتخت سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد
  • پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه
  • آمادگی هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۳/کارگر، رکن جهش تولید است
  • نشریه وب پژوهی فصلنامه شد
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو