Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید علی ملک حسینی روز یکشنبه در نشست با جمعی از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: بخش عمده ای از این پرونده ها مربوط به شهرستان گچساران است.

وی افزود: هیچ فردی اعم از مردم، مدیران اجرایی یا کارکنان نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد حق استفاده از بیت المال برای حمایت از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: چند مورد انگشت شمار در این استان وجود داشت که به تعدادی تذکر داده شده و برخی نیز تفهیم اتهام شدند.

ملک حسینی عنوان کرد: هر کجا و هروقت که لازم باشد سرعت و قاطعیت در برخورد قضایی با انواع جرائم انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد سرلوحه کار متولیان امر و مسؤولان مربوطه قرار می گیرد.

وی با اشاره به ممنوعیت تبلیغات زودهنگام انتخاباتی، ابراز داشت: مواردی از تجمع و تبلیغات زودهنگام در کهگیلویه و بویراحمد وجود داشت که تذکرهای لازم داده شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه تجمع انتخاباتی در مکان های عمومی و تالارهای این استان ممنوع و غیرقانونی بوده و تاکنون نیز چند فقره پرونده در همین زمینه در استان تشکیل و افرادی تفهیم اتهام شده اند.

ملک حسینی اظهار داشت: هرگونه نظرسنجی انتخاباتی از سوی رسانه های کهگیلویه و بویراحمد در مورد انتخابات پیش رو خلاف قانون و ممنوع است.

وی افزود: چند نظرسنجی انتخاباتی غیرقانونی از سوی تعدادی پایگاه‌ خبری محلی کهگیلویه و بویراحمد انجام شده بود که با آنان برخورد قضایی شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از پایگاه های اطلاع رسانی این استان یک داوطلب را از هم اکنون پیروز قطعی انتخابات پیش رو اعلام کرده بود که مدیر و خبرنگار آن احضار، بازداشت و سپس با قرار تأمین آزاد شدند.

ملک حسینی عنوان کرد: یک پایگاه خبری کهگیلویه و بویراحمد نیز به یکی از داوطلبان انتخابات پیش رو توهین کرده بود که برخورد لازم انجام شد.

وی ابراز داشت: برخی از مهمترین وظایف رسانه های کهگیلویه و بویراحمد شامل معرفی شاخص های نماینده مجلس در تراز انقلاب اسلامی و زمینه سازی برای حضور حداکثری، شاداب و پرشور مردم این استان در انتخابات پیش رو است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفندماه ۱۳۹۸ برگزار می شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 انتخابات دادستان عمومی و انقلاب شاخص کهگیلویه و بویراحمد مجلس شورای اسلامی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۶۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم

دریافت 75 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دوشنبه شب در آیین اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: در تقسمات سدها بهره کهگیلویه و بویراحمد اندک است و باید سهم مردم ما ملاحظه شود.

کد خبر 6092610

دیگر خبرها

  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد