Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:32:48 GMT

رییس جدید هیات کوهنوردی قم انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۶۱۲۴

رییس جدید هیات کوهنوردی قم انتخاب شد

سرپرست هیات کوهنوردی قم در این مجمع بابیان این‌که اداره کردن هیات ورزشی توسط سرپرستی، محدودیت‌های زیادی را برای هیات ایجاد می‌کند گفت: در استان قم یک سالن سنگ‌نوردی وجود دارد که دیواره خوبی دارد ولی تجهیزات این سالن مناسب نیست.

حمیدرضا مرادی با تاکید بر این‌که کوهنوردان استان با کمترین امکانات در حال فعالیت هستند، اظهار داشت: تجهیز سالن موجود و ایجاد سالن کوهنوردی ویژه نونهالان ازجمله اولویت‌های این هیات ورزشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل نبود دیواره‌ای استاندارد در رده سنی پایه در این استان، توسعه این رشته ورزشی با مشکل‌های جدی مواجه است.

رییس سابق هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی قم نیز در این مجمع گفت: فعال کردن آموزش کوهنوردی، کسب بالاترین رشد آموزشی کشور، اعزام تیم برای صعودهای برون‌مرزی و همچنین ایجاد سایت سنگ‌نوردی استان ازجمله اقدام‌های این هیات در سال‌های اخیر است.

مهدی مصطفی لو، تلاش برای معرفی رشته‌های کوهنوردی و همگانی کردن رشته‌های زیرمجموعه این هیات را موردتوجه قرار داد و گفت: برای تحقق این موضوع، سالانه ۱۲ همایش عمومی در سال‌های اخیر برگزارشده است.

از ۱۴ رای اعضای این مجمع، مسعود جوادی با کسب ۱۰ رای به‌عنوان ریاست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان به مدت چهار سال انتخاب شد. همچنین حسن وفا دیگر کاندیدای ریاست این هیات ۳ رای کسب کرد و یک رای نیز باطله اعلام شد.

مهدی مصطفی لو پیش‌ازاین به مدت چهار سال مسئولیت هیات کوهنوری و صعودهای ورزشی استان را بر عهده داشت. این هیات ورزشی حدود یک سال به‌صورت سرپرستی اداره شده است.

برچسب‌ها ورزش همگانی فدراسیون های ورزشی قم فدراسیون کوه نوردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش همگانی فدراسیون های ورزشی قم فدراسیون کوه نوردی ورزش همگانی فدراسیون های ورزشی قم فدراسیون کوه نوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۴ کوهنورد گمشده در قله دماوند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از نجات جان ۴ کوهنورد گمشده در مسیر صعود به قله دماوند با ورود نیرو‌های هلال‌احمر مازندران خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی هلال احمر مازندران، غلامعلی فخاری مدیرعامل هلال‌احمر مازندران اظهار داشت: ساعت 20 جمعه 14 اردیبهشت، گزارش مفقودی 4 کوهنورد در ارتفاعات قله دماوند به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر مازندران (EOC) گزارش شد.

وی افزود: به دلیل شرایط جوی نامناسب، گروه از مسیر خارج شده بود و در ساعت 20:05 با مرکز EOC مازندران ارتباط تلفنی برقرار کردند.

فخاری ادامه داد: متعاقب  اعلام به مرکز EOC مازندران پس از راهنمایی لازم و ارائه نقطه GPS به اعضاء گروه، بصورت تلفنی کوهنوردان را جهت رساندن به منطقه امن راهنمایی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران بیان کرد: پس از گذشت ساعاتی و عدم ارتباط گروه با مرکز EOC مازندران و پایگاه رینه، یک تیم متشکل از 3 نفر از پایگاه رینه با تجهیزات کوهنوردی به همراه یک گروه کوهنوردی داوطلب مردمی استان البرز جهت جستجو در ساعت 05:00صبح تاریخ 1403/02/14 برای جستجو میدانی به منطقه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر مازندران بیان کرد: پس از جستجوی تیم کوهستان پایگاه رینه در ضلع غربی و گروه کوهنوردی داوطلب در ضلع جنوبی که در ساعات اولیه صبح نتیجه‌ای حاصل نشد، در ساعت 10:00 صبح، تیم کوهنوردی داوطلب مردمی اعلام کردند 2 نفر از افراد مفقودی را در قرارگاه مشاهده نمودند که 

وی افزود: به گفته اعضای تیم گمشده، یک نفر از اعضای تیم جهت صعود به قله عظیمت کرده و از سمت ناندل قصد فرود دارد و نفر چهارم هم به بارگاه سوم عظیمت کرده تا تجهیزات جامانده گروه را به سمت پایین انتقال دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • نجات ۴ کوهنورد گمشده در قله دماوند
  • نجات جان کوهنوردان گمشده در قله دماوند