Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:25:40 GMT

سارا بهمنیار از رسیدن به مدال برنز بازماند

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۶۱۸۲

سارا بهمنیار از رسیدن به مدال برنز بازماند

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به پاریس، در روز پایانی لیگ جهانی کاراته در پاریس، ظهر امروز یکشنبه رقابتهای رده بندی و فینال دو بخش کاتا و کومیته برگزار می‌شود. تیم ایران در این مسابقات شانس کسب دو نشان طلا توسط بهمن عسگری و حمیده عباسعلی و دو برنز توسط سارا بهمنیار و صالح اباذری را داشت که بهمنیار نتوانست به برنز دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دیدار رده بندی وزن ۵۰- کیلوگرم برابر «رادوا سعید» از مصر به میدان رفت و با شکست یک به ۴ برابر این حریف مصری از رسیدن به مدال برنز بازماند.

بهمنیار روز جمعه بعد از یک دور استراحت، «آندره آ استانکو» از رومانی، «صوفیا بودریانه» از کشور فرانسه و «شارا هوبریچ» از آلمان راهی مرحله نیمه نهایی شد و در این مرحله ۳ بر صفر به «سراب اوزچلیک» از ترکیه دارنده طلا و برنز جهان، سه طلا، دو نقره و چهار برنز قهرمانی اروپا باخت و به دیدار رده بندی رفت.

امیر مهدیزاده، امیررضا میرزایی، فاطمه صادقی، نگین باقری، علی مسکینی، طراوت خاکسار، هادی عرب، رزیتا علیپور، علی اصغرآسیابری، سجاد گنج زاده و ذبیح الله پورشیب دیگر کاراته کاهایی بودند که در این رقابتها توفیقی در کسب مدال نداشتند.

کد خبر 4835528

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته کاراته لیگ جهانی کاراته وان سارا بهمن یار تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد کنفدراسیون فوتبال آسیا وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس فرهاد مجیدی کاراته لیگ جهانی کاراته وان تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۶۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور

 تیم شنا آقایان هیئت جانبازان و توان یابان قم در بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی استخر ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، صاحب ۱ مدال طلا، ۷ نقره و ۳ برنز شد.

حسین علیزاده در ۱۰۰ متر پروانه به مدال طلا رسید و ۳ نقره در ۴۰۰ متر آزاد، ۱۰۰ متر کرال پشت و ۱۰۰ متر آزاد کلاس S ۸ به گردن آویخت، علی زارعی در ۱۰۰ متر کرال پشت به نشان نقره دست یافت و در ۱۰۰ متر کرال آزاد کلاس S ۶ در جایگاه سوم ایستاد، اسمعیل اسدی در کلاس S ۶ نقره ۱۰۰ متر قورباغه و برنز ۵۰ متر پروانه را از آن خود کرد.

مجید شکوری در ۴۰۰ متر آزاد مدال برنز صاحب نشان برنز شد و سید علی ضیایی در ۵۰ متر آزاد و کرال پشت کلاس S ۷ به دو نشان نقره دست یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • دیوید تیلور از کشتی خداحافظی می‌کند؟
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز