Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس امور مهندسی و اجرا شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: گازرسانی به روستاهای ماکو در اولویت شرکت گاز آذربایجان‌غربی است.

محمودی آذر امروز ششم بهمن ماه در حاشیه بازدید از روند اجرای گازرسانی به روستاهای ماکو، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: گازرسانی به روستاهای ماکو به جهت استقرار در منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو و به علت گسترش صنعت بوم‌گردی، گردشگری بودن این منطقه و از طرفی به لحاظ سردسیر بودن آن در اولویت شرکت گاز استان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین تاکید کرد: امید داریم با افزایش محورهای جدید گازرسانی به روستاهای ماکو، ضریب نفوذ استفاده از گاز طبیعی در این شهرستان افزایش یابد.

رئیس امور مهندسی و اجرا شرکت گاز استان با اشاره به صعب‌العبور بودن بسیاری از نقاط این شهرستان، گفت: صعب العبور بودن مشکل هزینه گاز رسانی به هر خانوار در روستاها را ۳ تا ۴ برابر بیشتر از حالت عادی کرده است و نیاز به تخصیص بودجه ویژه گازرسانی خارج از نرم و عزم جدی توسط دست‌اندرکاران مربوطه دارد.

نوری نسب رئیس اداره گاز ماکو نیز در این بازدید با تاکید براینکه ۲۱ روستای شهرستان تا به امروز گازرسانی شده است، افزود: هزینه اکثر روستاهای کوهستانی و بستر سنگی برای هر خانوار حدود ۴۵ میلیون تومان است که نیازمند تدابیر خلاقانه برای کاهش هزینه ها است.

رئیس اداره گاز ماکو همچنین با اشاره به اینکه ۱۸ روستای شهرستان نیز در دست اقدام برای گازرسانی است، افزود: به دلیل سرمای شدید فعلا عملیات لوله گذاری و کارهای مقدماتی با وقفه کوتاهی مواجه شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی گازرسانی به روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۶۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف بهاری در روستاهای شهرستان اسکو + فیلم

بارش برف در چهل و هشتمین روز از بهار در روستاهای کندوان، عنصرود، آشستان، کرد آباد و گنبرف بخش مرکزی اسکو از بعد از ظهر امروز آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، علی تدین بخشدار مرکزی اسکو عصر امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ ظهار کرد: به علت گرمای هوا و ذوب شدن فوری برف خساراتی به محصولات کشاورزی وارد نشده است، اما در ارتفاعات به علت سرمای حاکم و ماندگاری برف در روی محصولات و درختان فعلاً قابل پیش‌بینی نیست که خساراتی به محصولات وارد می‌شود یا نه.

برودت هوا در برخی مناطق روستایی اسکو به نزدیک یک درجه بالای صفر رسیده و مردم این شهرستان را غافلگیر کرده است.

اداره کل هواشناسی استان با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد: از عصر امروز دوشنبه، تشدید سامانه بارشی، موجب رگبار باران و رعد برق در همه نواحی آذربایجان شرقی و در نواحی مستعد، بارش تگرگ و وزش باد گاهی شدید خواهد شد که احتمال رخداد تندبادهای لحظه‌ای و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

کد خبر 751265

دیگر خبرها

  • ارتفاعات و روستاهای تکاب در چهل و نهمین روز بهار سفیدپوش شد
  • اجرای ۳۰ برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر
  • بارش برف بهاری در روستاهای شهرستان اسکو + فیلم
  • آغاز واگذاری ۱۲۴ قطعه زمین به خانوارهای مشمول قانون جوانی جمعیت در ماکو
  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟
  • واریزی مددجویان تحت پوشش در سال جدید چند برابر شد؟
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد