Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@21:20:33 GMT

همدان میزبان مسابقات چندجانبه کشتی کشور شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۶۲۳۳

همدان میزبان مسابقات چندجانبه کشتی کشور شد

حمیدرضا یاری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها ۲۴ بهمن ماه امسال در قالب هفت جانبه و با حضور تیم های مطرح در رده سنی جوانان به مدت ۲ روز به میزبانی شهر همدان برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این دوره از رقابت‌ها تیم‌ هایی از استان‌ های مازندران، تهران، کرمانشاه، البرز، لرستان، همدان الف و همدان ب حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاری خاطرنشان کرد: وزن های برگزاری مسابقه در این مسابقات ۵۲ تا ۵۷، ۶۱، ۶۵، ۷۰، ۷۴، ۷۹، ۸۶، ۹۲، ۹۷ و ۱۲۵ تعیین شده که براساس قوانین جاری کشتی کشور است.

رییس هیات کشتی همدان یادآور شد: وزن ‌کشی مسابقات با یک کیلوگرم ارفاق وزن برگزار می‌شود ضمن اینکه شرکت کنندگان باید کارت ملی و شناسنامه عکس ‌دار، بیمه ورزشی، گواهی پزشکی و رضایت نامه محضری ولی به همراه داشته باشند.

وی افزود: نفرات برتر اول تا سوم مشترک حکم و مدال دریافت می کنند و به تیم ‌های اول تا سوم کاپ قهرمانی اهدا خواهد شد.

برچسب‌ها همدان کشتی قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان کشتی قاسم سلیمانی همدان کشتی قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۶۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گود مشاهیر جوین میزبان چوخه کاران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مسئول برگزاری و عضو شورای شهر نقاب گفت: در این رقابت‌ها ۲۰۰ کشتی گیر از سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در پنج وزن به رقابت پرداختند.

ملک خواهی  افزود: با توجه به حضور کشتی گیران دارای عناوین کشوری و صاحب نام در گود‌های مطرح مانند زینل خان سطح رقابت‌ها بالا بود و رقابت سختی بین کشتی گیران وجود داشت.

وی گفت: برای سه نفر هر وزن جوایز نقدی در نظر گرفته شده است.  

علی کریم آبادی شهردار نقاب نیز با اشاره به ظرفیت چند منظوره گود مشاهیر گفت: گود مشاهیر در وسعت ۴۰۰۰متر مربع ظرفیت ۵۰۰۰ تماشاگر را دارد و برای ساخت این گود اعتباری بالغ بر ۳میلیارد تومان هزینه شده است.

براساس اعلام رای هیات داوران  دروزن۶۶کیلوگرم به ترتیب حمیدچادرنشین، احسان رمضانی و مهدی قدیمی اول تا سوم شدند در وزن۷۴کیلوگرم امیرحسین کمایستانی، علی مردانی و علی گلزاده مقام اول تا سوم را بدست آوردند.

همچنین در وزن۸۴کیلوگرم حامدقرائی، مجیدمحمدآبادی و رضا پارساپور صاحب مقام شدند و  در وزن ۹۶کیلوگرم به ترتیب امید ساعدپناه، مجیدقائمی و سیدجلال موسوی و در وزن ۹۶+ کیلوگرم بهزاد اعتمادی، علی بتوئی و حمید نقیب به ترتیب اول تا سوم شدند.

دیگر خبرها

  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • گود مشاهیر جوین میزبان چوخه کاران
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • عربستان میزبان مذاکرات چندجانبه درباره آینده غزه
  • انصارالله یک کشتی اسرائیلی را در خلیج عدن هدف قرار داد