Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س)، تولیت مسجد کوفه خود را برای برگزاری این مراسم آماده می‌کند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «موقع مسجدالکوفه»، شعبه شعائر حسینی وابسته به بخش امور دینی تولیت مسجد کوفه خود را برای برگزاری مراسم سالروز وفات ام البنین(س) در مرقد حضرت ابوالفضل(ع) آماده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سالروز وفات ام البنین(س) روز شنبه (19 بهمن ماه) است.

 

شیخ «هادی زنجیل»، رئیس بخش امور دینی تولیت مسجد کوفه در این باره گفت: تولیت مسجد کوفه که برگزارکننده مناسبت های دینی است، وسایل نقلیه، غذا و نوشیدنی را در این روز برای سوگواران فراهم می کند.

 

وی یادآور شد: تولیت مسجد کوفه با مواکب حسینی برای برگزاری مراسم سالروز وفات ام البنین(س) در حال بحث و بررسی است و قرار است در روز وفات ام البنین(س)، دسته عزاداری مواکب حسینی در کربلا به سمت حرم حضرت عباس(ع) بروند.

 

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه فهما رویداد ملی فهما مساجد انتخابات رویداد ملی فهما وفات ام البنین مسجدکوفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۶۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد

صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر دو را رد و تاکید کرد که صوت پخش شده، بخشی از برنامه بوده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد: صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است.

ساخت سریال‌های جدید «الف ویژه» در دستور کار تلویزیون

صدا و سیما تاکید کرده است که هیچ صوت خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم
  • شبکه دوسیما هک شده است؟
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز
  • شبکه خبر دو هک نشده است/ تکذیب اضافه شدن صوت خارجی به سیگنال
  • واکنش صداوسیما به ادعای هک شدن
  • صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد
  • شبکه خبر ۲ هک نشده است
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شدند
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران آرام گرفتند